کد خبر : 29788
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 - 0:16

ضرورت استفاده از فارغ‌التحصیلان کشاورزی برای توسعه صنعت کشاورزی

لازم است تا با اقدامات کارشناسی شده به سمت توسعه و تحولات اساسی در زمینه کشاورزی پیش برویم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز بر ضرورت استفاده از فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف کشاورزی برای توسعه این صنعت تأکید کرد.
 سید مجید موسوی در کارگروه اشتغال استان البرز با اشاره به اینکه استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه کشاورزی است،‌ افزود: در این راستا لازم است تا با اقدامات کارشناسی شده به سمت توسعه و تحولات اساسی در زمینه کشاورزی پیش برویم.

وی با اشاره به اینکه باید روش‌های سنتی را در صنعت کشاورزی کنار گذاشته و به سمت روش‌های نوین برای رسیدن به توسعه بیشتر پیش برویم،‌ ادامه داد: در این راستا به کارگیری فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف کشاورزی می‌تواند ما را به اهداف مورد نظر در این زمینه برساند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به اینکه استان البرز در بخش‌های مختلف تولید محصولات کشاورزی می‌تواند به عنوان یک قطب محسوب شود، ‌تأکید کرد: براین اساس و با رفع مشکلات در این صنعت می‌توانیم علاوه بر تأمین نیازهای استان و کشور بخشی از تولیدات محصولات کشاورزی را به کشورهای مختلف نیز صادر کنیم.

موسوی با اشاره به اینکه هم اکنون نیز ما در بخش کشاورزی صادرات محصولات را داریم،‌ خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۷۵ میلیون دلار محصولات کشاورزی البرز به کشورهای مختلف صادر شده است.

وی رفع مشکلات و کمبودها در بخش کشاورزی را مهم خواند و بیان داشت: با توسعه بخش‌های مختلف کشاورزی می‌توانیم در تولید اشتغال نیز اقدامات مناسبی را انجام دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.