کد خبر : 39316
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1396 - 12:46

صنوف کشاورزی مکلف به خدمات دهی به کشاورزان شوند

هیچ راهی جزء ایجاد تشکل های کشاورزی وجود ندارد.

ما از نظام صنفی کشاورزی کشور می خواهیم با تدوین برنامه ای صنوف کشاورزی را مکلف به خدمات دهی به کشاورزان کنند. برای رفع مشکلات بخش کشاورزی هیچ راهی جزء ایجاد تشکل های کشاورزی و تقویت تعاونی های روستایی وجود ندارد.

مشکل فروش محصولات کشاورزی با داشتن یک تشکل قوی حل می شود.

رئیس جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: مشکل فروش محصولات کشاورزی با داشتن یک تشکل قوی حل می شود.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از مهر، علی باقرزاده گفت: یکی از مهمترین مشکلات بخش کشاورزی استان عدم وجود تشکل هایی قوی و کارآمد در بخش کشاورزی است.

باقرزاده با اشاره به مشکل افت قیمت محصول گوجه فرنگی در استان و متضرر شدن کشاورزان تصریح کرد: اگر کشاورزان استان با انسجام و وحدت به یک تشکل قوی دست پیدا می کردند هرگز با مشکل فروش محصولات خود روبرو نمی شدند.

وی ادامه داد: بهره برداران استان بایستی نگرش خود را نسبت به تشکل های کشاورزی تغییر دهند و به عنوان بازوی اصلی بخش کشاورزی نقش خود را ایفا نمایند، در این صورت تمامی مشکلات آنها مرتفع خواهد شد.

علی باقرزاده مدعی شد: یک تشکل، قدرت جذب محصولات و صادرات آنها را دارد و از سویی دیگر از چتر حمایتی دولت برای خدمات دهی و رفع مشکلات کشاورزان برخوردار می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان تاکید کرد: ما از نظام صنفی کشاورزی کشور می خواهیم با تدوین برنامه ای صنوف کشاورزی را مکلف به خدمات دهی به کشاورزان کنند. برای رفع مشکلات بخش کشاورزی هیچ راهی جزء ایجاد تشکل های کشاورزی و تقویت تعاونی های روستایی وجود ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.