کد خبر : 42529
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 تیر 1397 - 19:21

زارعان ماشین های کشاورزی را بیمه کنند

مهلت پلاک گذاری ماشین های کشاورزی تا پایان امسال است.

زارعان ماشین های کشاورزی را بیمه کنند

 رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گلستان از کشاورزان خواست که بدون پرداخت جریمه معوقه و تاخیر، ماشین آلات این بخش به ویژه تراکتور و کمباین را بیمه شخص ثالث کنند.

حسین عابدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: کشاورزان تا ۱۹ شهریور سال جاری فرصت دارند که از شرایط در نظر گرفته شده برای پوشش بیمه بدون جریمه استفاده کنند.
وی؛ هزینه بیمه یکساله تراکتور یا کمباین را ۸میلیون و ۶۰۰هزار ریال اعلام کرد و گفت: برای پرداخت مبلغ بیمه شخص ثالث ۳۰درصد تخفیف نیز اعمال می شود.
به گفته وی؛ در صورتی که کشاورزان از مهلت تعیین شده استفاده نکنند، باید جریمه معوقه بیمه را پرداخت کنند.
وی در مورد پلاک گذاری ماشین های کشاورزی نیز گفت: تاکنون چهار هزارو ۸۰۰ دستگاه تراکتور با استفاده از توان مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان پلاک گذاری شده است.
عابدی؛ مهلت پلاک گذاری ماشین های کشاورزی را تا پایان امسال اعلام کرد.
طبق گزارش اداره فناوری های مکانیزاسیون کشاورزی سازمان جهادکشاورزی گلستان، این استان بیش از ۳۳ هزار دستگاه انواع ماشین کشاورزی شامل تراکتور، کمباین و تیلر دارد.
استان مرزی و شمالی گلستان با دارا بودن ۶۵۰ هزار هکتار زمین کشاورزی از قطب های تولید محصولات زراعی و باغی به شمار می رود، یک سوم از جمعیت یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفری آن در بخش کشاورزی فعالیت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.