کد خبر : 5481
تاریخ انتشار : شنبه 22 اسفند 1394 - 19:21

رویکرد دولت یازدهم در کشاورزی از زبان مدیرکل روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی

دهقان نیوز / ارتقای بهره وری آب و تولید محصولات کشاورزی از جمله مهمترین رویکردهای دولت یازدهم در بخش کشاورزی بوده است.

دهقان نیوز / ارتقای بهره وری آب و تولید محصولات کشاورزی از جمله مهمترین رویکردهای دولت یازدهم در بخش کشاورزی بوده است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی از تدوین سند راهبردی روابط عمومی ها خبر داد و بر لزوم توسعه اطلاع رسانی موثر به بهره برداران بخش کشاورزی و همه مردم تاکید کرد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ارتقای بهره وری آب و تولید محصولات کشاورزی از جمله مهمترین رویکردهای دولت یازدهم در بخش کشاورزی بوده است.

شاهرخ رمضان نژاد در گردهمایی سراسری روسای روابط عمومی های وزارت جهاد کشاورزی افزود: توسعه کشت های گلخانه ای،انتقال کشت های بهاره به پاییزه برای استفاده از آب سبز (باران)، ترویج و توسعه کشت نشایی از مهم ترین طرح های وزارت جهاد کشاورزی در راستای افزایش بهره وری آب در دولت تدبیر و امید بوده است.

وی با اشاره به کاهش ۱۸ درصدی میزان بارش های کشور در سال گذشته خاطرنشان کرد: با تدابیر و اقدامات دولت یازدهم در بخش کشاورزی،تراز غذایی کشور از منفی ۸ میلیارد دلار در سال ۹۲ به منفی ۴ میلیارد دلار در سال جاری کاهش یافته است.

رمضان نژاد گفت: در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی، طرح های پرورش ماهی در قفس، توسعه کشت گیاهان دارویی و افزایش تولید دانه های روغنی از سوی وزارت جهاد کشاورزی اجرا می شود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به رویکرد وزارت جهاد کشاورزی در مردمی کردن فعالیت ها بویژه در حوزه حفظ، احیا و نگهداری منابع طبیعی اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی، سیاست حمایت از تولیدکنندگان با رعایت حقوق مصرف کنندگان را در تولید و تنظیم بازار کلان محصولات کشاورزی دنبال می کند.

رمضان نژاد در ادامه از تدوین سند راهبردی روابط عمومی ها خبر داد و بر لزوم توسعه اطلاع رسانی موثر به بهره برداران بخش کشاورزی و همه مردم تاکید کرد.

وی با بیان این که روابط عمومی ها در اجرای طرح دولت الکترونیک پیشگام هستند،تصریح کرد: باید از فناوری های نوین ارتباطی و اطلاع رسانی به ویژه شبکه های مجازی در ارتقای آگاهی های جامعه و توسعه اطلاع رسانی بخش کشاورزی استفاده کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.