کد خبر : 44316
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مهر 1397 - 13:41

روستائیان برای اشتغال پایدار تسهیلات ویژه‌ می گیرند

روستائیان از تسهیلات ویژه‌ برای ایجاد اشتغال پایدار بهره‌مند می‌شوند.

روستائیان از تسهیلات ویژه‌ برای ایجاد اشتغال پایدار بهره‌مند می‌شوند.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده از اعطای تسهیلات ویژه‌ برای ایجاد اشتغال پایدار و فراگیر در سطح روستاها خبر داد.
به گزارش دهقان نیوز به نقل از تسنیم از اسلام‌شهر، معصومه ابتکار در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و تولیدات روستایی شهرستان اسلام‌شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت در رابطه با ایجاد اشتغال از محل صندوق ذخیره ارزی کشور ۲ نوع وام به متقاضیان پرداخت می‌کند.

وی بیان کرد: دولت برای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها و نیز زنان سرپرست خانوار تسهیلاتی را تعیین کرده که براساس شرایط تعیین‌شده در قانون به کسانی که آمادگی دارند تا یک بنگاه و فعالیت اقتصادی راه‌اندازی کنند پرداخت می‌کند.

معاون رئیس‌ جمهور در امور زنان و خانواده افزود: توجه به آموزش قبل از اعطای تسهیلات یکی از برنامه‌های دولت در جهت ایجاد اشتغال است که در این زمینه لازم است افراد مهارت‌های لازم و درخور شغل موردنظر را به‌صورت تخصصی فراگرفته و آشنا به فنون بنگاه‌داری شوند تا اینکه بتوانند یک بنگاه را ایجاد و مدیریت کنند و هم بازاریابی برای عرضه تولیدات خود داشته باشند.

ابتکار تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از کالاهای ارزشمند در این روستاها تولید می‌شوند که بازاریابی آن برای ادامه فعالیت اقتصادی و تأمین درآمد افراد بسیار مهم و حیاتی است که خوشبختانه با طرح‌های ارائه‌شده و تسهیلات اعطایی و استقبال افراد شاهد رشد و شکوفایی روستاها هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.