کد خبر : 51755
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مرداد 1398 - 9:39

باید یک‌صدایی در کشاورزان ایجاد شود

باید یک یک‌صدایی را در کشاورزان به وجود بیاوریم.

باید یک یک‌صدایی را در کشاورزان به وجود بیاوریم.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور گفت: در بحث صدور مجوزها پیشرفت های بسیار خوبی داشتیم، زمان صدور مجوزها را به طور متوسط از ۱۵۰ روز به ۲۰ روز کاهش دادیم که به دنبال کاهش بیشتر این زمان هستیم تا مجوزها سریعتر صادر شود و کار تولید به تعویق نیافتد.

شاهرخ رمضان نژاد در حاشیه سومین گردهمایی روسای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان ها در گفتگو با ایانا، در رابطه با اهداف برگزاری این گردهمایی اظهار کرد: ما این گردهمایی رابه طور منظم برگزار می کنیم با این هدف که بتوانیم آخرین برنامه‌هایمان را که به استان ها ابلاغ کرده ایم رصد و پیگیری کنیم.

وی افزود: گزارش عملکرد استان ها را بررسی می کنیم و پیشرفت ها و عقب ماندگی ها را گوشزد می کنیم و از برترین استان ها تقدیر و تشکر می شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور خاطرنشان کرد: ما به دنبال انسجام جامعه کشاورزی هستیم و باید یک یک‌صدایی را در کشاورزان به وجود بیاوریم و همزمان این همپیوندی سازمان با تولیدکنندگان می تواند تصمیمات ما را به واقعیت ها نزدیک کند.

رمضان نژاد در رابطه با کاهش زمان صدور مجوزها گفت: در بحث صدور مجوزها پیشرفت های بسیار خوبی داشتیم، زمان صدور مجوزها را به طور متوسط از ۱۵۰ روز به ۲۰ روز کاهش دادیم که به دنبال کاهش بیشتر این زمان هستیم تا مجوزها سریعتر صادر شود و کار تولید به تعویق نیافتد.

وی افزود: بحث تشکیل مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی به عنوان یکی از کانون های انتقال و اشائه تولید به کشاورزان آخرین فن‌آوری و آخرین نهاده‌ها را عرضه می‌کند. برنامه ما این است در هر دهستان یک مرکز خدمات کشاورزی متشکل از مهندسین کشاورزی تشکیل شود تا مشاوره ها و خدمات را در هر زمینه کشاورزی به کشاورزان برساند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور تاکید کرد: هدف از تمام این موارد کمک به گسترش دانش و فن‌آوری‌های جدید در کشاورزی و افزایش ظرفیت‌ها است تا بتوانیم همه فعالین کشاورزی را همراه و همگام با هم پیش ببریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.