کد خبر : 229
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 - 10:28

دغدغه دولت یازدهم در بخش کشاورزی از زبان حجتی

دهقان نیوز / دولت یازدهم دغدغه بسیاری در این خصوص دارد و با برنامه‌ریزی مناسب، زمینه توسعه این کشت در کشور را فراهم می‌کنیم.

 

دهقان نیوز / دولت یازدهم دغدغه بسیاری در این خصوص دارد و با برنامه‌ریزی مناسب، زمینه توسعه این کشت در کشور را فراهم می‌کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی درباره برداشت‌های بی‌رویه آب در بالادست زاینده‌رود و اهمیت جلوگیری از این مسئله گفت: با تمام وجود برای اجرای مصوبات شورای عالی آب همکاری می‌کنیم.

محمود حجتی در پاسخ به سئوالی درباره جلوگیری از برداشت‌های بی‌رویه آب در بالادست زاینده‌رود در مزارع کشاورزی و همچنین اجرایی شدن مصوبات ۹ ماده‌ای شورای عالی آب اظهار داشت: در این زمینه شورای عالی آب و وزارت نیرو مسئولیت اجرا دارد و این وزارت‌خانه با جدیت تمام مسائل موجود در این حوزه را دنبال می‌کند.

وی درباره نحوه اجرای مصوبات شورای عالی آب در این زمینه بیان کرد: وزارت نیرو، نظام، مجری و سازمان لازم را برای آن ایجاد کرده تا مصوبات اجرایی شود.

وزیر جهاد کشاورزی درباره برنامه‌های خود در این باره بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی نیز با تمام وجود با وزارت نیرو درباره اجرای مسئولیت خود و اجرای مصوبات شورای عالی آب همکاری می‌کند.

وی درباره اهمیت توجه به کشت گلخانه‌ای در دولت یازدهم اضافه کرد: دولت یازدهم دغدغه بسیاری برای توسعه کشت گلخانه‌ای دارد و با برنامه‌ریزی مناسب، زمینه توسعه این کشت در کشور را فراهم می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.