کد خبر : 14717
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1395 - 20:34

در نشست حجتی با مدیران وزارت جهاد کشاورزی چه گذشت ؟

دستاوردهای کشاورزی در عرصه های مختلف این بخش، باوجود محدویت ها و تنگناهای اقلیمی و اعتباری در پرتو فرصت سازی از ظرفیت پیرامونی موجود و بدون استفاده، حاصل شده است.

دستاوردهای کشاورزی در عرصه های مختلف این بخش، باوجود محدویت ها و تنگناهای اقلیمی و اعتباری در پرتو فرصت سازی از ظرفیت پیرامونی موجود و بدون استفاده، حاصل شده است.

محمود حجتی در نشست شورای مدیران این وزارتخانه ، فرصت سازی از ظرفیت های بالقوه کشور برای توسعه کشاورزی را ضروری عنوان کرد و افزود: دستاوردهای کشاورزی در عرصه های مختلف این بخش در دولت یازدهم، باوجود محدویت ها و تنگناهای اقلیمی و اعتباری در پرتو فرصت سازی از ظرفیت پیرامونی موجود و بدون استفاده،حاصل شده است.
وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که بخش کشاورزی همواره با تغییرات طبیعی، اقتصادی و اجتماعی روبروست، پایش هوشمندانه و مستمر، آینده نگری و پیگیری و نظارت دایمی محیط کشاورزی را از الزام های مدیریت بخش کشاورزی عنوان کرد.
حجتی گفت: ویژگی بدون تعطیلی و وقفه ناپذیری کارهای کشاورزی ایجاب می کند، مسایل و موضوع های کشاورزان و تولیدکنندگان فارغ از کمبود ها و تنگناهای موجود و خارج از روال و روش های مرسوم اداری پیگیری، تدبیر و رسیدگی شود.
وزیر جهادکشاورزی، تسهیل و تسریع در امور تولیدکنندگان، فعالان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی را ضروری برشمرد و گفت: با پیش بینی به موقع و پیش از وقوع مسایل و مشکلات فعالان کشاورزی و با انجام هماهنگی و اتخاذ تمهیدات لازم باید بسترهای انجام راحت و روان کارها در بخش کشاورزی فراهم شود.
سالیانه بیش از ۱۱۰ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی تولید و بخشی از محصولات مازاد برنیاز مصرف داخلی به کشورهای متقاضی صادر می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.