کد خبر : 7942
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 - 9:35

خرید تضمینی ۲۴ محصول کشاورزی / توزیع بسته اعتباری و تسهیلات ارزان قیمت بین کشاورزان / واگذاری واحدهای تولیدی متوقف به تشکلهای کشاورزی

دهقان نیوز / دولت یازدهم برای حمایت از کشاورزان علیرغم افت قیمت های جهانی محصولات کشاورزی، ۲۴ محصول کشاورزی را مشمول افزایش قیمت قرار داده است.

 

دهقان نیوز / دولت یازدهم برای حمایت از کشاورزان علیرغم افت قیمت های جهانی محصولات کشاورزی، ۲۴ محصول کشاورزی را مشمول افزایش قیمت قرار داده است.

 

حسین صفایی افزود: دولت یازدهم برای حمایت از کشاورزان علیرغم افت قیمت های جهانی محصولات کشاورزی، ۲۴ محصول کشاورزی را مشمول افزایش قیمت قرار داده است.
رئیس سازمان تعاون روستایی ایران گفت: بسته های اعتباری و تسهیلات ارزان قیمتی پیش بینی شده است تا واحدهای تولیدی که در دوران رکود متوقف شده اند دوباره فعال شوند.
صفایی افزود: برای فعال کردن واحدهای تولیدی ضبط شده و متوقف با بانک کشاورزی توافق شده تا این واحدها به صورت اجاره به شرط تملیک به تشکل های کشاورزی واگذار شود.
وی از ایجاد خط اعتباری ده هزار میلیارد ریالی برای یک پارچه سازی زمین های کشاورزی خبر داد و گفت: برای جلوگیری از خرد شدن زمین های کشاورزی قوانینی تصویب شده است تا هر فعال کشاورزی که تمایل به خرید زمین های خرد و اجماع آنها را دارند می تواند از این تحصیلات بهره مند شوند.
وی تصریح کرد: هم اینک ۵۲ درصد از زمین های کشاورزی را قطعات زیر ده هکتار تشکیل می دهد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: سیاست دولت کاهش زمین های کشاورزی خرد و افزایش زمین های بزرگ جهت اقتصادی کردن کشاورزی در طول برنامه ششم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عظیمی چهارشنبه , ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

ظاهراً برنامه براین هست که واحدهای زیان ده تعاونی تولید را هم به بخش خصوصی واگذار کنند.