کد خبر : 46528
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 آذر 1397 - 12:58

خبری از استمهال وام کشاورزان نیست / مسئولین فقط شعار می دهند

عملا خبری از استمهال وام کشاورزان نیست.

عضو شورای مرکزی خانه کشاورز در گفتگو با دهقان نیوز با اشاره به اینکه قرار بود طبق وعده مسئولین، تسهیلات کشاورزان خسارت دیده بمدت ۳ سال استمهال شود گفت: عملا خبری از استمهال وام کشاورزان نیست.

اردلان کاظمی با بیان اینکه مسئولین در این خصوص قول های زیادی به کشاورزان خسارت دیده می دهند گفت: امیدواریم مسئولین فقط شعار ندهند و در عمل هم وعده های خود را اجرایی کنند.

وی گفت: با وجود اینکه مسئولین اعلام می کنند که موضوع استمهال وام بانکی کشاورزان خسارت دیده تصویب شده است ولی کشاورزان وقتی به بانک مراجعه می کنند بانک به آنها می گوید که هنوز چنین مصوبه ای برای اجرا به ما ابلاغ نشده است.

وی افزود: کشاورزان بخاطر مشکلات و حوادث غیرمترقبه ای که طی سالهای اخیر با آن روبرو بوده اند متحمل خسارات زیادی شده و در پرداخت وام های دریافتی خود ناتوان هستند و بانک ها هم با ارسال اخطاریه به کشاورزان از آنان می خواهند که وام های دریافتی خود را تسویه کنند.

عضو شورای مرکزی خانه کشاورز گفت: کشاورزان به مصوبه دولت مبنی بر بخشودگی سود و جرائم تسهیلات دریافتی امیدواری زیادی دارند ولی با شنیدن جواب منفی از سوی بانکها دچار نگرانی و بلاتکلیفی قرار می گیرند.

اردلان کاظمی در پایان به دهقان نیوز گفت: امیدواریم در سالی که سال حمایت از تولیدات داخلی نامگذاری شده، مسئولین بیشتر هوای کشاورزان را داشته باشند تا این قشر سختکوش و مظلوم بتوانند بدون دغدغه به کشت و کار و تولید بپردازند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.