کد خبر : 3116
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 - 16:39

حمایت ویژه دولت از طرح های کشاورزی

دهقان نیوز / کشاورزانی که محصولات آن ها در قالب طرح های کشاورزی آسیب دیده اند از چتر حمایتی دولت بهره مند هستند.

دهقان نیوز:
[ad_1]

 

دهقان نیوز / کشاورزانی که محصولات آن ها در قالب طرح های کشاورزی آسیب دیده اند از چتر حمایتی دولت بهره مند هستند.

 

وحید پورحضرت در نشست کارگروه فرعی ستاد حوادث شهرستان آستارا افزود: هدف از برگزاری این نشست بررسی لیست کشاورزان خسارت دیده در دو سال اخیر است.

وی با اشاره به اینکه قشر کشاورز از جمعیت آسیب پذیر جامعه در مواقع بروز حوادث غیرمترقبه محسوب می شوند، اضافه کرد: این قشر پر تلاش به عنوان محور توسعه اقتصاد و تولید خدمات ارزشمندی را به مردم ارزانی می کنند که شایسته حمایت همه جانبه هستند.
وی بیان کرد: شهرستان آستارا در بخش های مختلف از ظرفیت های بالقوه ای برخوردار است که حمایت های دولت از نیروی انسانی پرتوان منطقه می تواند به شکوفا شدن بیش از پیش تولید و اقتصاد بینجامد.
وی در ادامه اظهار کرد: کشاورزانی که محصولات آن ها در قالب طرح های کشاورزی آسیب دیده اند از چتر حمایتی دولت بهره مند هستند.
معاون فرماندار آستارا با بیان اینکه در این راستا ۳۵ خسارت دیده بخش کشاورزی توسط دستگاه های مربوطه به بانک کشاورزی معرفی شده اند ، گفت: دولت تدبیر و امید به نحو ممکن تدابیر لازم را اندیشیده و با اعطای تسهیلات و یا مهلت دهی در بازپرداخت تسهیلات دریافتی کشاورزان بخشی از مشکلات آنها را کاهش داده است.
پورحضرت افزود: در راستای تحقق اهداف دولت در حمایت از کشاورزان مسئولان و دست اندرکاران نیز باید همکاری و هماهنگی لازم را در خصوص تسریع در اجرای دستور العمل مربوطه به عمل آورند.
شهرستان ۸۶ هزار نفری آستارا دارای هفت هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی کشاورزی است.ک/۲
۷۱۰۵/۶۰۷۰

انتهای پیام /*

[ad_2]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.