کد خبر : 21431
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1395 - 23:26

حمایت از مهندسین کشاورزی برای کشت گیاهان دارویی / علاقمندان به جهاد کشاورزی مراجعه کنند

علاقمندان می توانند با مراجعه به جهاد کشاورزی با راهنمایی کارشناسان نسبت به کشت گیاهان دارویی اقدام کنند.

دولت برای ایجاد کشت گلخانه ای تسهیلات خاص می دهد

سید محمدعابدی در جلسه بررسی اقدامات انجام یافته برنامه های سند تدبیر و توسعه اهر اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از هسته های کلیدی سند تدبیر و توسعه شهرستان اهر بخش کشاورزی می باشد،اقدامات انجام شده در این بخش مناسب است.
وی افزود: جهاد کشاورزی باید با استفاده از ظرفیت های موجود در حوزه کشاورزی نسبت به ایجاد کشت گلخانه ای اقدام کند.
فرماندار اهر ادامه داد: همچنین از کشت گیاهان دارویی توسط بخش خصوصی و فارغ التحصیلان کشاورزی حمایت می شود که علاقه مندان می توانند با مراجعه به جهاد کشاورزی با راهنمایی کارشناسان نسبت به کشت گیاهان دارویی اقدام کنند.
عابدی همچنین ساماندهی میدان دواب اهر در راستای سند تدبیر و توسعه را یکی از اولویت ها اعلام کرد و گفت: در این راستا محل جدید میدان دواب در حال احداث می باشد که مشکلات موجود در میدان فعلی رفع می شود.
وی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت ها در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که هسته کلیدی سند تدبیر و توسعه می باشد، ایجاد بازارچه دائمی صنایع دستی در اهر است که با مشارکت شهرداری و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حال اجراست و امیدواریم با اختصاص اعتبار لازم شاهد تسریع در ساخت آن باشیم.
فرماندار اهر گفت: تکمیل بزرگراه اهر- تبریز که جزء زیرساخت های حمل و نقل در سند تدبیر و توسعه شهرستان است، با قوت در حال اجرا می باشد و با تکمیل آن بسیاری از مشکلات در بخش های مختلف از جمله حضور سرمایه گذاران حل خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.