کد خبر : 49488
تاریخ انتشار : شنبه 7 اردیبهشت 1398 - 0:16

حرف شما: مشکل کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی هنوز پابرجاست

پیگیری ها برای تعیین تکلیف کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی هنوز به نتیجه نرسیده است.

یک کارگزار بیمه محصولات کشاورزی در گفتگویی با دهقان نیوز گفت: پیگیری ها برای تعیین تکلیف کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی هنوز به نتیجه نرسیده و مشکلات و مطالبات این قشر سختکوش و بی ادعا هنوز پابرجاست.

وی گفت: باران های سیل آسای ابتدای سال باعث شده تا خسارت زیادی به مزارع، باغات و دام و طیور وارد شود و در همین خصوص کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی بویژه کارگزارانی که در مناطق سیل زده مستقر هستند در اوج فعالیت و ارزیابی خسارات وارده هستند.

وی با اشاره به اینکه اکثر مزارع و باغات دارای بیمه محصولات کشاورزی هستند گفت: با فروکش کردن سیلاب بطور روزانه در حال ارزیابی میزان خسارات وارده به کشاورزان هستیم.

وی گفت: اگر چه با کلیات طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی در مجلس موافقت شده است و بانک کشاورزی و جهاد کشاورزی هم موافقت خود را در این خصوص اعلام کرده اند ولی هنوز این طرح در راهروهای مجمع تشخیص مصلحت نظام در انتظار موافقت نهایی است و ما انتظار داریم در سال رونق تولید هر چه زودتر مشکل کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی حل شود و این قشر تحصیلکرده و بی ادعا که بعضا با عبور از مسیرهای صعب العبور و مسافت های طولانی به ارزیابی خسارات کشاورزان می پردازند برای همیشه تعیین تکلیف شوند.

این کارگزار بیمه محصولات کشاورزی با اشاره به اینکه طی هفته های اخیر کارگزاران بیمه بدون هیچ چشمداشتی در کنار سیل زدگان بوده اند و خسارات وارده را ارزیابی کرده اند گفت: انتظار داریم در سال ۹۸ کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی از بلاتکلیفی نجات پیدا کنند.

وی گفت: کارگزاران بیمه کشاورزی که یکی از وظایفشان بیمه کردن زیربخش های کشاورزی است متاسفانه خودشان از بیمه تامین اجتماعی برخوردار نیستند و فاقد سابقه بیمه هستند و این به یکی از دغدغه های آنها تبدیل شده است. از طرفی حقوق کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی هم بموقع پرداخت نمی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کارگزار شوشتر شنبه , ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶

با تشکر از دهقان نیوز جهت انعکاس مشکل استخدامی کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی
لطفا به داد این قشر تحصیلکرده و مظلوم برسید