کد خبر : 38757
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اسفند 1396 - 23:07

جوان سازی مدیران در بخش کشاورزی / جذب ۱۰ هزار ناظر کشاورزی

شایسته سالاری مدیران آینده تصویب و به اجرا رسیده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی جوانگرایی و بهره گیری از نیروهای جوان را از برنامه های اولویت دار این وزارتخانه عنوان کرد و گفت: برای جوان سازی مدیران، سند توسعه جانشین پذیری یا شایسته سالاری مدیران آینده تصویب و به اجرا رسیده است.

۲۵ هزار میلیارد ریال به اجرای طرح آبیاری نوین اختصاص یافت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ۲۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در بودجه سال آتی به اجرای طرح های آبیاری نوین برای مقابله با خشکسالی در کشور اختصاص یافته است.

محمدعلی جوادی در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی افزود: این اعتبار به صورت رقابتی تعیین شده است و هر استان می تواند به میزان تلاش برای تجهیز اراضی کشاورزی به آبیاری نوین از از این بودجه بهره مند شود.
وی با یادآوری واردات حدود هفت میلیون تن گندم تا قبل از سال ۹۲ ادامه داد: با تدبیر دولت یازدهم و دوازدهم پس از گذشت چهار سال اکنون کشور در این زمینه به خودکفایی رسیده و بخشی از تولیدات این محصول، به خارج از کشور صادر می شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی افزود: یک میلیون و ۹۵۰ هزار تن شکر در کشور تولید می شود که با هدفگذاری ۲ میلیون ۲۵۰ هزار تن تولید، به خودکفایی در این محصول است نزدیک هستیم.
جوادی افزود: در زمینه تولید دانه های روغنی و گلخانه ای که از محصولات استراتژیک برای رفع نیاز کشور به روغن است، گام های موثری برداشته شده است.
وی ادامه داد: ۱۰ هزار نفر مهندس ناظر برای افزایش بهره وری در بخش کشاورزی در دولت یازدهم و دوازدهم با وجود همه محدودیت های اقتصادی در وزارت جهاد کشاورزی جذب شده که این مهم افزایش تولید را به همراه داشته است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی جوانگرایی و بهره گیری از نیروهای جوان را از برنامه های اولویت دار این وزارتخانه عنوان کرد و گفت: برای جوان سازی مدیران، سند توسعه جانشین پذیری یا شایسته سالاری مدیران آینده تصویب و به اجرا رسیده است.
وی با یادآوری متوسط بازندگی ۶۵ میلی متری در استان یزد افزود: این استان با وجود این میزان بارندگی اکنون توانسته دستاوردهای مناسبی در زمینه کشت گلخانه ای و آبیاری نوین کسب کند و امید است در استان مرکزی با بهره گیری از این تجربیات، قدم های ارزنده ای برداشته شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در استان مرکزی به ویژه شهرستان اراک به دلیل آلودگی های خاص، باید با همکاری بخش کشاورزی و محیط زیست برای رفع این آلودگی ها، تلاش شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ت جمعه , ۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

جناب اقای جوادی، قول افزایش ۲۰ درصد حقوق کارکنان خودتون را تا پایان سال ۹۶ داده بودید که عملی نشد! چیزی برای گفتن دارید؟ با وجود تاثیر ناظرین استخدام شده در تولید ناخالص کشور متاسفانه این قشر زحمت کش کمترین حقوق را دریافت میکنند. !!!