کد خبر : 820
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 - 21:00

جرایم دیرکرد وام کشاورزان بخشیده شد

دهقان نیوز / جرایم و دیرکرد و سود تسهیلات کشاورزان بخشیده و بدهی کشاورزان در اقساط ۳ تا ۵ ساله قابل پرداخت شد.

دهقان نیوز / جرایم و دیرکرد و سود تسهیلات کشاورزان بخشیده و بدهی کشاورزان در اقساط ۳ تا ۵ ساله قابل پرداخت شد.

رئیس نظام صنفی کشاورزی هرمزگان از بخشودگی کلیه سود و جرائم و بدهی کشاورزان هرمزگانی خبر داد.

فرحناز علوی گفت: با پیگیری های نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، رئیس مجمع نمایندگان استان و حمایت استاندار هرمزگان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و سایر تشکل های بخش کشاورزی استان، جرایم و دیرکرد و سود تسهیلات کشاورزان بخشیده و بدهی کشاورزان در اقساط ۳ تا ۵ ساله قابل پرداخت شد.

وی افزود: در همایشی که با حضور رئیس نظام صنفی و رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان که به منظور بررسی بدهی بانکی کشاورزران که به عنوان مهمترین دغدغه این قشر زحمتکش محسوب میشود تدابیری برای رفع این مشکل اتخاذ شد.

رئیس نظام صنفی کشاورزی استان هرمزگان با بیان اینکه بدهی کشاورزانی هرمزگانی به بانکها بیش از۴۴۰ میلیارد تومان است تصریح کرد: در جلسه ای که خدمت جناب آقای نوبخت بودیم مقررشده است جرایم و دیرکرد و سود تسهیلات کشاورزان بخشیده شود و بدهی کشاورزان در اقساط ۳ تا ۵ ساله پرداخت گردد که الحمدالله با پیگیری های لازم این امر محقق شد.

در ادامه علوی با اشاره به افزایش تسهیلات اعتباری مکانیزاسیون برای تمامی ادوات کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان برای کشاورزان وتامین اعتبار برای برق دارکردن چاه ها با ۴۰میلیارد تومان وتامین منابع ارزان قیمت به واحدهای تولیدی وکارگزاران خرید محصولات کشاورزی،تامین نقدینگی به خریداران وصادرکنندگان گفت: مقرر شده است نرخ تسهیلات بانکی از ۲۱ به ۱۸درصد کاهش یابد.

وی در انتها اضافه کرد: بایستی الگوی کشت در استان تغییرکند تا بتوانیم محصولات صادراتی را تولید کنیم .همچنین میزخدمت صیفی وسبزیجات به نظام صنفی داده شده است و بایستی برای صادرات محصولات به کشورهای هدف بازاریابی داشته باشیم. خشکسالی ها، افت قیمت ها،بیماری جاروک وبدهی بانکی از دغدغه های کشاورزان است که نیازمند حمایت دولت هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.