کد خبر : 50848
تاریخ انتشار : جمعه 24 خرداد 1398 - 9:58

تکنیک‌های کشاورزی باید عوض شوند

کشاورزی را با شرایط روز مدیریت کنیم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی: کشاورزی را با شرایط روز مدیریت کنیم.
معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت با بیان اینکه تکنیک‌های کشاورزی باید عوض شوند، گفت: باید یک تجدیدنظر اساسی در رفتارهای کشاورزی خود داشته باشیم.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از ایسنا منطقه خراسان جنوبی، عباس کشاورز در مراسم بهره برداری از طرح آبیاری تحت فشار چاه شماره ۶ شرکت سهامی زراعی خضری، اظهار کرد: اگر کاری انجام می‌دهیم، باید چند خصیصه داشته باشد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های ما باید پایدار بوده و بیشترین تولید را به همراه داشته باشد، افزود: از هر قطره آب باید برای تولید و اشتغال بهره ببریم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت بیان کرد: باید یک تجدیدنظر اساسی در رفتارهای خود در کشاورزی داشته باشیم.

کشاورز ادامه داد: راه حل‌های بسیاری برای ایجاد تولید و درآمد و رونق اقتصادی و ارتقا بهره‌وری وجود دارد.

وی تصریح کرد: درست است که خراسان جنوبی با شرایط کم آبی مواجه است، اما با همین شرایط بیلان منفی آب نیز می‌توانیم آب را مدیریت کنیم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت با بیان اینکه تکنیک‌های کشاورزی باید عوض شوند، اظهار کرد: باید روش‌های کم آب بر و سیستم‌های آبیاری کم آب بر را در مزارع خود به کار گیریم.

کشاورز با اشاره به اینکه شرط بهره‌وری در کشاورزی این است که نسخه‌های گذشته کشاورزی را رها کنیم، تصریح کرد: باید برای تغییرات کشاورزی با وجود محدودیت‌های آب آماده شویم.

وی با بیان اینکه کشاورزی قابلیت‌های بسیاری دارد، افزود: باید بهترین مدل‌های کشاورزی کم آب بر پربازده را در این منطقه شاهد باشیم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت با بیان اینکه نسخه‌های قبلی کشاورزی در دنیا کنار گذاشته شده است، اظهار کرد: باید از منابع در اختیار خود درآمد کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید با مطالعه و مشورت فعالیت‌های کشاورزی را پیش برد و بر مبنای مطمئن پیش رفت، یادآور شد: باید شرکت‌های کشاورزی دولتی نیز در زمینه کشاورزی کم آب بر پیشتاز باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.