کد خبر : 51653
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مرداد 1398 - 21:32

تنها مدیر ارشد وزارت جهاد کشاورزی در لیست ادعایی ٢ تابعیتی های کریمی قدوسی چه کسی بود؟

دهقان نیوز از طریق کانال های دیگر هم پیگیر صحت و سقم این جریان خواهد بود.

بلاخره پس از مدتها که کریمی قدوسی عضو فراکسیون ولایی مجلس که می گفت لیستی از افراد دوتابعیتی در اختیار دارد و تهدید به انتشار لیست می کرد چندی پیش این لیست را منتشر کرد و با واکنش های مختلفی روبرو شد.

نکته قابل توجه در این لیست که نام مدیرانی از سازمان ها و وزارت خانه های مختلف در آن به چشم می خورد، از وزارت جهاد کشاورزی تنها نام حمید ورناصری مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور به چشم می خورد. شرکت پشتیبانی امور دام یکی از حساسترین شرکت های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی است که با توجه به نقش کلیدی این مجموعه در تهیه و تامین گوشت و مرغ و نهاده های دامی کشور به نوعی با امنیت ملی کشور نیز مرتبط است. در بحران قیمت گوشت، نام ورناصری و این شرکت در کانون توجه قرار گرفت و علیرغم مشکلات زیادی که در بحران گوشت بوجود آمد  وی با حمایت شخص حجتی همچنان بر مسند خود باقی ماند. اهمیت این ادعای کریمی قدوسی (البته در صورت صحت) آنجاست که در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی مورد خصومت آشکار آمریکا و غرب قرار گرفته و عملا کشور درگیر جنگ اقتصادی است و بعید است مسئولین نظام صلاح بدانند افراد دوتابعیتی در راس نهادهایی اینچنین مهم باقی بمانند.

البته امیدواریم که دکتر ورناصری این ادعای آقای کریمی قدوسی را رسما تکذیب کند.

این رسانه هم آماده است در چارچوب حمایت از بخش کشاورزی و مدیران انقلابی و از بین بردن شائبه ها، تکذیبیه ورناصری در خصوص این ادعا را منتشر کند. تکذیبیه ای که به لحاظ حفظ شان و جایگاه وزارت جهاد کشاورزی و حتی بیشتر از آن حفظ وجه مهندس حجتی در دولت به عنوان انتخاب کننده و منصوب کننده ورناصری در این پست حساس، زودتر از این باید از سوی ورناصری صادر می شد.

در این خصوص دهقان نیوز از طریق کانال های دیگر هم پیگیر صحت و سقم این جریان خواهد بود که امیدواریم نتیجه آن عدم اثبات این ادعای کریمی قدوسی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.