کد خبر : 22115
تاریخ انتشار : جمعه 16 مهر 1395 - 10:39

تدوین آیین نامه جدید نظام صنفی کشاورزی / داشتن پروانه صنفی برای کشاورزان الزامی می‌شود

آیین نامه جدید نظام صنفی کشاورزی تدوین شد. در آیین نامه جدید داشتن پروانه صنفی کشاورزی در آینده نزدیک برای کشاورزان الزامی می شود.

آیین نامه جدید نظام صنفی کشاورزی تدوین شد. در آیین نامه جدید داشتن پروانه صنفی کشاورزی در آینده نزدیک برای کشاورزان الزامی می شود.

به گزارش خبرنگار دهقان نیوز از ساری، حسین صفایی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور در نخستین همایش نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران در بابلسر گفت: در آیین نامه جدید داشتن پروانه صنفی کشاورزی در آینده نزدیک برای کشاورزان الزامی می شود.

وی با اشاره به پیشتاز بودن مازندران در حوزه نظام صنفی کشاورزی کشور گفت: نظام صنفی کشاورزی، مردم سالار و دموکراتیک است و کشاورزان نمایندگان خود را انتخاب می کنند و دولت آنان را به رسمیت می شناسد.

وی افزود: تلاش شده است که آیین نامه نظام صنفی کشاورزی، ‌اصلاح و تقویت شود و نهاد نو پای نظام صنفی کشاورزی به جایگاه ویژه خود ارتقاء‌ یابد.

صفایی با بیان اینکه به منظور تبیین جایگاه و نقش و کارکرد نظام صنفی کشاورزی در سه سال گذشته جلسات تخصصی بسیاری برگزار ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر آیین نامه نظام صنفی کشاورزی در کمیسیون تخصصی هیات وزیران تصویب شود.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور آب و محیط زیست را از چالش‌های مهم بخش کشاورزی دانست که در برنامه ششم توسعه نیز پیش‌بینی‌هایی در این باره لحاظ شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.