کد خبر : 52649
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آبان 1398 - 7:07

تدارک شرکت خدمات حمایتی کشاورزی برای تامین کود کشاورزان

تدارک شرکت خدمات حمایتی کشاورزی برای تامین کود کشاورزان

شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تدارک مناسبی برای کودهای ازته، فسفاته و پتاسه دیده است.

شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تدارک مناسبی برای کودهای ازته، فسفاته و پتاسه دیده است. میزان تدارک و تأمین کود در هفت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۳۷  درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به دهقان نیوز گفت: این شرکت در هشت ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۱٫۴۵۰٫۰۰۰ تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه را از طریق شبکه بزرگ کارگزاران خود به کشاورزان تحویل نموده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیانگر رشد ۳۷ درصدی است.

حمید رسولی افزود: این توفیق علیرغم دو مرحله توقف تحویل کود اوره توسط شرکتهای پتروشیمی، تحریم ظالمانه و عدم پرداخت یارانه کودهای کشاورزی در سال جاری اتفاق افتاده است.

وی گفت: در سال جاری علاوه بر کودهای یارانه‌ای تاکنون بیش از ۲۰٫۰۰۰ تن انواع کودهای غیریارانه‌ای مرغوب و با کیفیت نیز از طریق شبکه بزرگ کارگزاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در اختیار کشاورزان زحمتکش قرار گرفته است که این میزان کود غیریارانه‌ای تحویلی به کشاورزان طی هفت ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۳۰۰ درصد رشد داشته است.

وی گفت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تدارک مناسبی برای کودهای ازته، فسفاته و پتاسه دیده است و کلیه قراردادهای خود را با بهترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی منعقد نموده است.

رسولی در پایان ابراز امیدواری کرد: با تخصیص مناسب یارانه توسط سازمان برنامه و بودجه کشور بتوانیم برنامه تأمین و تدارک سال جاری را به نحو شایسته‌تری اجرایی نمائیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 4
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سجاد سه شنبه , ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴

اصلا بدست کشاورزم نمی رسد

پژمان فخری سه شنبه , ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵

اخه نوش دارو بعد مرگ سهراب اون هم کود فسفات که یک در صد خاصیت نداره . اخه مردم با پنجاه کیلو کود ده تن گندم در هکتار عمل میاد گندمان ارزان خریدن کود سه برابر آزاد داریم میخریم اگر ماکرو کامل کیسه ۱۵۰ هزار نباشه یک تن هم نمیاره اونهم پانصد کیلو در هکتار . دلخوشمان نکنید

علی بریسم سه شنبه , ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷

با سلام حرف زدن کجا و عمل کردن کجا
آقایان فقط بلدهستند حرف بزنن من از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان و ایلام صحبت میکنم تا بحال که گندم در حال کاشت هست یک کیسه کود هم بهمون ندادن
و مجبور شدیم با قیمتهای دو تا سه برابری کود حمایتی رو آزاد بخریم
چطور کود حمایتی هم سر از بازار آزاد در میاره، ،،،،، ، خدا میدونه نظارت که هیچ رسیدگی به شکایت که نداریم

کوروش شنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۷:۲۷

دست مریزاد، واقعا این کود فسفاته که امسال پاییز به باغداران دادید، ارزش یه کیسه گچ رو داره، خدا وکیلی این کود هست؟ واقعا اصلا فسفاته نبود، چون من کود فسفاته از سالها قبل رو داشتم، کود امسال، کلا سفیده، ولی کود قبلی سیاه، این دیگه هر بیسوادی تشخیص میده، امسال به کشاورزان گچ تحویل دادید