مشاور وزیر و رئیس روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی:
تبیین عملکرد کارکنان جهاد کشاورزی و کشاورزان نیازمند جنبش جهادی است / رسانهها موضوع تامین امنیت غذایی را با توجه به تحریم ها، بدرستی روایت کنند
مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت جهاد کشاورزی، تولید و تامین ۱۳۰ میلیون تن محصولات کشاورزی را عملیاتی بزرگ در تامین امنیت غذایی کشور دانست و گفت: وظیفه روابط عمومیهای حوزه کشاورزی، روایتگری تلاشهای انجام شده در تأمین امنیت غذایی ۹۰ میلیون نفر در کشور است.
سید سجاد حسینی با تأکید بر این که آنچه در مجموعه بزرگ وزارت جهاد کشاورزی اتفاق میافتد، تامین پایدار امنیت غذایی است گفت: تبیین عملکرد کارکنان خدوم وزارت جهاد کشاورزی و نزدیک به ۵ میلیون خانوار کشاورز و تولیدکننده محصول کشاورزی نیازمند جنبش جهادی است.
وی به تلاش دولت برای ارتقای ضریب خوداتکایی و استقلال غذایی جامعه اشاره کرد و افزود: رسانهها باید موضوع تامین امنیت غذایی کشور را با توجه به تنگناهای تحریم و استیلای برخی کشورها با ابزار غذا در عرصه بینالمللی، به درستی روایت کنند.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت جهاد کشاورزی، رویکرد این مرکز را حرکت از روابط عمومی سنتی به روابط عمومی آنلاین و نوین برای ارتباط هرچه بهتر و بیشتر با جامعه هدف اعلام و خاطرنشان کرد: سیاست جدید روابط عمومی، مسالهمحوری است و در کنار فعالیت تارنمای رسمی وزارت جهاد کشاورزی با راهاندازی مجدد خبرگزاری ایانا به عنوان خبرگزاری تخصصی کشاورزی از همراهی و همکاری روابط عمومیها در سطح استانهای کشور استقبال میکنیم.
وی در خصوص ساختار سازمانی روابط عمومیها در این وزارتخانه گفت: برای ایجاد انگیزه در همکاران ستادی و استانها، اصلاح و تغییر ساختار روابط عمومیها را در دستور کار قرار دادهایم.
برچسب ها :روابط عمومی آنلاین و نوین ، سید سجاد حسینی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0