کد خبر : 5049
تاریخ انتشار : جمعه 14 اسفند 1394 - 11:38

بسترسازی اشتغال دانش آموختگان کشاورزی، مهمترین هدف نظام مهندسی است

دهقان نیوز / سازمان نظام مهندسی کشاورزی یک تشکل نیست بلکه یک سازمان صنفی تخصصی غیردولتی در بخش کشاورزی با قانون و آیین نامه است.

دهقان نیوز / سازمان نظام مهندسی کشاورزی یک تشکل نیست بلکه یک سازمان صنفی تخصصی غیردولتی در بخش کشاورزی با قانون و آیین نامه است.

 

محسن کمال الدینی در همایش روز مهندس در تالار وحدت دانشگاه باهنر کرمان افزود: هدف از تشکیل سازمان نظام مهندسی کشاورزی این است که بتوانیم تولید کشاورزی را مهندسی و به سمت کشاورزی مدرن امروزی سوق دهیم.
وی اضافه کرد: برای محقق شدن اهداف سازمان نظام مهندسی کشاورزی باید عوامل پایه و مولد، نیروی انسانی و سرمایه را در اولویت قرار دهیم.
وی تصریح کرد: باید نیروی انسانی را به گونه ای تربیت کنیم که مورد حمایت بهره بردار باشد و در این راستا سازمان نظام مهندسی کشاورزی با برگزاری دوره های کارآموزی درصدد افزایش توان علمی دانش آموختگان این بخش است.
کمال الدینی گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی یک تشکل نیست بلکه یک سازمان صنفی تخصصی غیردولتی در بخش کشاورزی با قانون و آیین نامه است.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان افزایش ضریب نفوذ دانش در کشاورزی و بسترسازی اشتغال دانش آموختگان این بخش را مهمترین هدف سازمان نظام مهندسی کشاورزی دانست.
در این همایش استاندار کرمان و معاون وی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، شهردار کرمان و جمعی از مسئولین استانی، دانشجویان و برخی دانش آموختگان بخش کشاورزی حضور داشتند.
در پایان این همایش نیز از کارشناسان نمونه سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان کرمان تجلیل شد.
آیین بزرگداشت روز مهندس در کرمان به دلیل قرار گرفتن پنجم اسفند قبل از انتخابات امروز چهارشنبه ۱۲ اسفند برگزار شد.
پنجم اسفند سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی دانشمند و اندیشمند ایرانی روز مهندس نامگذاری شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.