کد خبر : 51257
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 تیر 1398 - 21:14

بدهی بانکی کشاورزان از پول گندم آنها کسر نمی‌شود

بدهی بانکی کشاورزان از پول فروش گندم آنها کسر نمی‌شود.

بدهی بانکی کشاورزان از پول فروش گندم آنها کسر نمی‌شود.
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی گفت: هیچ یک از شعب بانک کشاورزی حق برداشت از حساب کشاورزان را بدون هماهنگی و اطلاع‌رسانی به آنها را ندارد.

به‌گزارش دهقان نیوز به نقل از تسنیم از اراک، حجت‌اله درودگر گفت: یکی از تجربیات تلخ سال گذشته و ابتدای امسال در زمینه قاچاق گوشت و احشام بود که سبب افزایش قیمت گوشت شد.

وی عنوان کرد: باتوجه به اختلاف قیمت گندم در داخل و خارج از کشور، ابتدای سال زمزمه‌هایی در زمینه احتمال قاچاق گندم وجود داشت، دلالانی اقدام به خرید گندم کشاورزان با قیمت بالاتر از مصوب دولتی کرده‌ بودند.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی ادامه داد: بر همین اساس یکی از برنامه‌های اصلی شورای پیشگیری از وقوع جرم استان، نظارت در زمینه جلوگیری از فعالیت دلال‌ها و خروج گندم استان از کشور بود که در این راستای سیاست‌های تشویقی بسیاری نیز برای کشاورزان درنظر گرفته شده است.

بدهی بانکی کشاورزان از پول فروش گندم آنها کسر نمی‌شود

درودگر افزود: شاید یکی از دلایلی که میل کشاورزان را برای فروش گندم به مراکز خرید تضمینی گندم کاهش می‌داد، بدهی بانکی برخی از آنها و کسر بدهی وام آنها در زمان پرداخت پول گندم در بانک بود، بر همین اساس در تاریخ ۳۱ تیرماهِ سال گذشته رئیس شعب بانک کشاورزی طی نامه‌ای اعلام کرد که هیچ یک از شعب این بانک حق برداشت از حساب کشاورزان را بدون هماهنگی و اطلاع‌رسانی به آنها را ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.