کد خبر : 27612
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1395 - 10:27

بانک کشاورزی ؛ عامل تعلل در راه اندازی گلخانه !

عملیات اجرایی گلخانه از سال ۸۲ آغاز شد و تا ابتدای دولت یازدهم ۶۵ درصد پیشرفت داشت.

عملیات اجرایی گلخانه از سال ۸۲ آغاز شد و تا ابتدای دولت یازدهم ۶۵ درصد پیشرفت داشت.

بانک کشاورزی عامل تعلل در راه اندازی گلخانه خرم آباد است

به گزارش ایرنا ، هوشنگ بازوند در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لرستان در محل استانداری افزود: عملیات اجرایی گلخانه از سال ۸۲ آغاز شد و تا ابتدای دولت یازدهم ۶۵ درصد پیشرفت داشت.
وی اظهار کرد: در ۲ سال اخیر ۳۰ میلیارد ریال برای تامین زیرساخت های گلخانه هزینه شده است و در حال حاضر حدود ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
استاندار لرستان افزود: مالکیت این گلخانه در اختیار بانک کشاورزی است ولی در این مدت گلخانه را راه اندازی نکرده و سرمایه گذاری برای آن معرفی نکرده است.
بازوند گفت: به تازگی کار واگذاری انجام شده اما سرمایه گذار برای برخی ضامن ها با بانک مشکل دارد که امیدواریم در هفته جاری این مشکل برطرف شود.
وی ادامه داد: مصمم هستیم تا پایان امسال گلخانه را راه اندازی کنیم چراکه بیشتر از ۱۵ سال تعطیلی توجیهی ندارد و این طرح در این سال ها موجب نگرانی خاطر و دغدغه بوده است.
وی اظهار کرد: گلخانه دیناروند خرم آباد پس از گذشت بیش از یک دهه تعیین تکلیف نشده و در حال حاضر تنها ۲ واحد آن به صورت سنتی فعال است که این موضوع قابل قبول نیست.
استاندار لرستان افزود: بانک کشاورزی باید نسبت به راه اندازی این گلخانه اقدام کند در غیر اینصورت طرح را به هلدینگ و سرمایه گذار قوی برای راه اندازی معرفی نماید.
وی راه اندازی نشدن گلخانه خرم آباد طی بیش از یک دهه را مایه تاسف خواند و گفت: شرکت هلندی با حضور در کشت و صنعت لرستان در کمتر از یک ماه فاز نخست این گلخانه را با ۱۰ هکتار مساحت راه اندازی کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.