کد خبر : 3681
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 - 11:15

باغداران برای گرفتن مجوز ساخت اطاق نگهبانی، تا پایان سال فرصت دارند

دهقان نیوز / باغداران جهت اخذ مجوز ساخت اطاقک نگهبانی، تا آخر امسال فرصت دارند.

 دهقان نیوز / باغداران جهت اخذ مجوز ساخت اطاقک نگهبانی، تا آخر امسال فرصت دارند.

کشاورزان و باغداران تا آخر سال جاری فرصت دارند که برای احداث اطاقک نگهبانی باغات خود مجوز اخذ نمایند، در غیر این صورت با افراد خاطی و بدون مجوز برخورد قانونی خواهد شد.

غفار شعبانی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوثر با اعلام این خبر افزود: ساخت و ساز در زمین های کشاورزی ممنوع بوده و مدیریت این شهرستان نیز طبق قانون و بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری با خاطیان به طور جدی برخورد خواهد کرد .

شعبانی افزود: بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی هرگونه ساخت وساز در زمین های زراعی و باغی و تغییر کاربری اراضی کشاورزی غیر قانونی بوده و با هرگونه ساخت و ساز در مزارع و باغات بدون اخذ مجوز مقابله خواهد شد .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوثر افزود: احداث گلخانه، دامداری، استخر پرورش ماهی و هرگونه ابنیه از جمله احداث صنایع تبدیلی و تکمیلی درروستاها نیازمند دریافت مجوز از امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی می باشد .

وی از مردم منطقه کوثر خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب و کاربری زمین های کشاورزی موضوع را به مدیریت و مراکز خدمات جهاد کشاورزی این شهرستان گزارش نمایند تا در اسرع وقت با خاطیان برخورد های قانونی لازم صورت گیرد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.