کد خبر : 23523
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1395 - 19:25

باغداران برای فروش مرکبات نگران نباشند

برخی باغداران به دلیل نداشتن اطلاعات لازم در خصوص تعیین این قیمت مبادرت به فروش مرکبات به قیمت ارزانتر به واسطه ها می کنند.

استاندار مازندران: باغداران برای فروش مرکبات نگران نباشند

ربیع فلاح در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی مازندران که در ساری برگزار شد ، ادامه داد : با تعیین این قیمت مناسب خرید مرکبات به نوعی تکلیف این محصول و باغداران برای عرضه مشخص شده است .
وی افزود : برخی باغداران به دلیل نداشتن اطلاعات لازم در خصوص تعیین این قیمت مبادرت به فروش مرکبات به قیمت ارزانتر به واسطه ها می کنند .
استاندار مازندران از رسانه ها خواست تا به صورت گسترده این قیمت گذاری مرکبات را اعلام بکنند تا از واسطه گری و خرید ارزان از تولیدکنندگان جلوگیری شود .
وی همچنین برقراری ارتباط و فعال شدن مراودات کاری با میادین میوه و تره بار کلانشهرهای کشور را تاثیر گذار بر روند عرضه و فروش مناسب تر مرکبات مازندران دانست و ادامه داد : می بایست نهادهای دست اندرکار در این زمینه به صورت گسترده و ویژه تر وارد عمل شوند .
به گفته فلاح ، مازندران امسال ذخیره سازی ۶۰ هزار تن مرکبات شب عید کشور را برعهده دارد و باید برای این موضوع به خوبی برنامه ریزی شود .
مازندران سالانه تولید کننده ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن مرکبات است .
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران از برنامه ریزی های انجام شده برای ذخیره سازی مرکبات شب عید در استان خبرداد .
عبدالله مهاجر گفت : ۶۰ هزار تن مرکبات شب عید کشور در واحدهای سورتینگ مازندران ذخیره سازی می شود .
وی همچنین به جدیت برای صادرات مرکبات مازندران به کشورهای دیگر اشاره کرد و ادامه داد : این تلاش ها باعث شده تا این محصولات در بازارهای جهانی بویژه روسیه برای خود جایگاه پیدا بکنند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.