کد خبر : 45544
تاریخ انتشار : شنبه 26 آبان 1397 - 12:48

۸۲ هزار فرصت شغلی در کشاورزی ایجاد می شود + جزییات

 ۸۲ هزار فرصت شغلی در بخش کشاورزی ایجاد می شود.

 ۸۲ هزار فرصت شغلی در بخش کشاورزی ایجاد می شود.

تفاهم نامه «برنامه تولید و اشتغال در بخش کشاورزی» برای ایجاد ۸۲ هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت جهاد کشاورزی امضا شد.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از ایرنا، معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه درباره این تفاهم نامه که در محل سازمان برنامه و بودجه به امضا رسید، گفت: این تفاهمنامه برای ایجاد شغل در ١٠ گروه منتخب است که با هدف تثبیت اشتغال در بخش کشاورزی و بازسازی مشاغل موجود و توسعه باغات در مناطق مرزی به امضا رسیده است.
«سیدحمید پورمحمدی» اظهار داشت: برای ایجاد این فرصت های شغلی، مبلغ ١٨ هزار و ١۴٠ میلیارد تومان اختصاص یافته که سهم صندوق توسعه ملی چهار هزار میلیارد تومان بوده است.
وی ادامه داد: هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز از محل تسهیلات بانکی، چهار هزار میلیارد تومان از محل قانون اعطای تسهیلات مناطق روستایی و ٨٨٧ میلیارد تومان نیز توسط یارانه ای که سازمان برنامه و بودجه می دهد، تامین خواهد شد.
به گزارش ایرنا، مراسم امضا و مبادله تفاهمنامه برنامه تولید و اشتغال در حوزه جهاد کشاورزی با حضور «محمدباقر نوبخت» معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، «محمود حجتی» وزیر جهاد کشاورزی و «مرتضی شهیدزاده» رییس صندوق توسعه ملی، در محل سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.