کد خبر : 157
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مهر 1394 - 12:06

انتقاد از بی توجهی دولت به پرداخت مطالبات کشاورزان / یک نماینده: پرداخت مطالبات وظیفه وزارت جهاد کشاورزی است

  دهقان نیوز / با خسارت وارد شدن به کشاورزان در نتیجه تعلل دولت در پرداخت مطالبات آنان کاهش تولید و در نتیجه رشد قیمت‌ها را شاهد خواهیم بود.     نماینده مردم اسدآباد در مجلس، با تاکید بر ضرورت تسریع در پرداخت مطالبات کشاورزان، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی، جلوگیری از متضرر شدن مردم و

 

دهقان نیوز / با خسارت وارد شدن به کشاورزان در نتیجه تعلل دولت در پرداخت مطالبات آنان کاهش تولید و در نتیجه رشد قیمت‌ها را شاهد خواهیم بود.

 

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس، با تاکید بر ضرورت تسریع در پرداخت مطالبات کشاورزان، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی، جلوگیری از متضرر شدن مردم و بهبود شرایط کشور در گرو رشد کشاورزی و ایجاد انگیزه در تولیدکنندگان است.

بهروز نعمتی با انتقاد از بی توجهی دولت به پرداخت مطالبات کشاورزان، گفت: بارها درخصوص پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان و پیامدهای تعلل دراین مهم با وزیر جهاد کشاورزی مذاکره کرده ایم.

 

 

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، با تاکید براینکه تاخیر در پرداخت مطالبات کشاورزان به متضررشدن تولیدکنندگان می انجامد،افزود:با خسارت وارد شدن به کشاورزان در نتیجه تعلل دولت در پرداخت مطالبات آنان کاهش تولید و در نتیجه رشد قیمت‌ها را شاهد خواهیم بود.

 

این نماینده مردم درمجلس نهم، با بیان اینکه توجه به تولید درکشور زمینه‌ساز تحقق اقتصاد مقاومتی و بهبود شرایط است،تصریح کرد:تاخیر در پرداخت مطالبات گندم کاران، چغندرکاران و سایر کشاورزان در حال حاضرنارضایتی‌های بسیاری را درنتیجه ناتوانی در پرداخت بدهی‌های حاصل از روند تولید رقم زده است.

 

 

عضو‌کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با تاکید براینکه دولت باید بداند بی توجهی به پرداخت مطالبات گندم کاران واردات این محصول و خروج ارز از کشور را درپی خواهد داشت،گفت:بی مهری به کشاورزان اقتصاد کشور را به ورطه نابودی خواهد کشاند.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، یادآورشد:وظیفه وزارت جهاد کشاورزی تامین اعتبار برای پرداخت مطالبات کشاورزان بوده؛چراکه طبق قانون بودجه منابع مالی کافی برای این نوع پرداخت ها درنظر گرفته شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.