کد خبر : 30116
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1395 - 19:55

الزام وزارت نیرو به پرداخت هزینه‌ نصب کنتور چاه‌های کشاورزی

وزارت نیرو هزینه‌ تهیه و نصب کنتور هوشمند چاه‌های کشاورزی را پرداخت می‌کند.

وزارت نیرو هزینه‌ تهیه و نصب کنتور هوشمند چاه‌های کشاورزی را پرداخت می‌کند.

نمایندگان مجلس در لایحه بودجه ۹۶ به وزارت نیرو اجازه دادند هزینه‌ تهیه و نصب کنتور هوشمند چاه‌های کشاورزی را پرداخت کند.

به گزارش فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی پارلمان و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۹۶، تبصره ۸ این لایحه را پس از بحث و بررسی به تصویب رساندند.

 

طبق مصوبه مجلس، به وزارت نیرو اجازه داده شد کل هزینه‌های مربوط به تهیه و نصب کنتور حجمی یـا هوشمند چاههای مجاز کشاورزی را از محل اعتبارات طرحهای «تعادل‌بخشی، تغذیه مصنوعی و کنترل سیل پیوست شماره (۱) این قانون» پرداخت کند.

 

نمایندگان مجلس همچنین بند الحاقی یک تبصره ۸ لایحه بودجه سال ۹۶ را برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

 

در این بند آمده است: به سازمان امور عشایر ایران اجازه داده می‌شود تمام فروشگاهها، جایگاههای سوخت (فسیلی)، انبارهای ذخیره علوفه و کالا، اراضی و مستحدثات مربوطه را که متعلق به سازمان است و در اختیار شرکتهای تعاونی عشایری و اتحادیه‌های مربوط قرار دارند را با قیمت کارشناسی و دریافت ده‌درصد (۱۰%) قیمت به صورت نقد و مابقی به صورت اقساط پنجساله به شرکتها و اتحادیه‌های بهره‌بردار واگذار کند. وجوه حاصل از واگذاری‌ها به حساب مربوط نزد خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود معادل صددرصد(۱۰۰%) درآمد حاصله از محل ردیف ۱۶۳-۵۳۰۰۰۰ در اختیار سازمان امور عشایر ایران قرار می‌گیرد تا به عنوان افزایش منابع مالی سهم دولت در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی عشایری هزینه کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.