کد خبر : 13851
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تیر 1395 - 10:07

اعطای کارت خرید نهاده به اعضای باشگاه کشاورزان +  معرفی تسهیلات اعطایی به کشاورزان

دهقان نیوز / از جمله تسهیلاتی که به کشاورزان اعطا می‌شود شامل تسهیلات آبیاری، تولیدات گلخانه‌ای، سرمایه در گردش واحدهای تولیدی است.

دهقان نیوز / از جمله تسهیلاتی که به کشاورزان اعطا می‌شود شامل تسهیلات آبیاری، تولیدات گلخانه‌ای، سرمایه در گردش واحدهای تولیدی است.

مدیرعامل بانک کشاورزی استان قزوین از پرداخت ۱۴۷ میلیارد تومان تسهیلات از منابع داخلی بانک به کشاورزان قزوینی خبر داد.

رضا رم‌رودی اظهار داشت: بانک کشاورزی تنها بانک تخصصی در بخش کشاورزی بوده که خدمات ویژه‌ای به کشاورزان ارائه می‌کند.

وی بیان کرد: براساس آمارهای به‌دست آمده بیش از ۶۰ درصد منابع موردنیاز کشاورزان در سطح کشور توسط بانک کشاورزی تامین می‌شود این در حالی است که بانک کشاورزی استان قزوین ۷۰ درصد منابع موردنیاز کشاورزان را تامین می‌کند.

مدیرعامل بانک کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: براساس انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان جهاد کشاورزی تاکنون بیش از ۱۴۷ میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان اعطا شده این در حالی است که این تسهیلات از منابع داخلی بانک تامین و به کشاورزان پرداخت شده است.

رم‌رودی بیش از ۹۰ درصد منابع بانک کشاورزی را متکی بر منابع داخلی بانک و منابع مردمی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: از جمله تسهیلاتی که به کشاورزان اعطا می‌شود می‌توان تسهیلات آبیاری، تولیدات گلخانه‌ای، سرمایه در گردش واحدهای تولیدی را نام برد که بانک کشاورزی استان ۲ برابر منابع، تسهیلات پرداخت می‌کند.

مدیرعامل بانک کشاورزی استان قزوین گفت: از جمله اقدامات بانک کشاورزی  استان می‌توان به ایجاد کانال‌های مالی برای صادرکنندگان به کشورهای عراق و روسیه اشاره کرد که گامی موثر در تسهیل روند صادرات به شمار می‌رود.

رم‌رودی از اعطاء کارت خرید نهاده‌های کشاورزی به کشاورزان عضو باشگاه کشاورزان خبر داد.

وی عنوان کرد: تامین اعتبار در زنجیره‌های تولیدی عمده مصارف بانک کشاورزی به شمار می‌رود که در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید چرخه تولید داخلی در سطح کشور و استان قزوین رونق یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.