کد خبر : 20689
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1395 - 22:56

اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران پرورش ماهی خاویاری

در صورت موفقیت این مهم در سال های آینده شاهد توسعه بخش پرورش ماهیان خاویاری در هرمزگان خواهیم بود.

ارایه تسهیلات مناسب به سرمایه گذاران در بخش پرورش ماهیان خاویاری در هرمزگان

سید پرویز محبی خبری با اشاره به آغاز ذخیره سازی آزمایشی بچه ماهی های خاویاری در هرمزگان که در شهرستان حاجی آباد انجام شد، اظهار داشت: در صورت موفقیت این مهم در سال های آینده شاهد توسعه بخش پرورش ماهیان خاویاری در هرمزگان خواهیم بود.
وی با اشاره به ارزآوری مناسب و قابل توجه صادرات گوشت ماهیان خاویاری و خاویار ، تصریح کرد: پیش از این پرورش ماهیان خاویاری تنها مختص مناطق شمالی کشور بوده که از این به بعد با توجه به شرایط و مواهب طبیعی موجود در هرمزگان، این استان نیز در این زمینه فعال خواهد شد.
محبی خاطرنشان کرد: در این راستا تعداد ۵۰۰ قطعه بچه ماهی خاویاری که از مرکز شهید مرجانی واقع در استان گلستان تامین گردیده ،در دو نقطه از شهرستان حاجی آباد ( ۴۵۰قطعه در روستای طارم مزرعه کشاورزی دشت گل روئیه و ۵۰ قطعه در باغی در حاشیه شهرستان حاجی آباد) رها سازی شد.
مدیرکل شیلات هرمزگان بیان داشت: این استان از ظرفیت های بالایی در زمینه توسعه فعالیت های آبزی پروری برخوردار است که برنامه ریزی های خوبی برای استفاده هر چه بهتر از این ظرفیت ها صورت گرفته که فراهم آوری شرایط به منظور توسعه صنعت پرورش ماهیان خاویاری نیز در همین راستا است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.