کد خبر : 45665
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 - 13:43

اعطای تسهیلات با بهره ۶ درصد به طرح های اشتغالزای روستایی

باید روستاها به خط تولید محصولات مختلف تبدیل شود.

 به طرح های اشتغالزای روستایی تا سقف ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات با بهره ۶ درصد پرداخت می شود.

معاون ساماندهی و توانمند سازی صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: سالانه ۷۵ هزار نفر در کشور از تسهیلات اشتغالزایی ۶ و چهار درصدی این صندوق بهره مند می شوند.
به گزارش دهقان نیوز به نقل از ایرنا، علی اصحابی در مراسم افتتاح طرح هدف توسعه اقتصادی در روستای قلعه محمد علی خان حسن آباد فشافویه اظهار داشت: توسعه مشاغل روستایی با هدف کسب و کارهای پایدار در مناطق کمتر برخوردار از اهداف مهم صندوق کارآفرینی امید کشور است.
وی تصریح کرد: صندوق کارآفرینی امید کشور برای انجام بهتر ماموریت های خود تفاهم نامه مشترکی با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور امضاء کرده تا تسهیلات با اولویت بوم گردی و طبیعت گردی و صنایع دستی به متقاضیان پرداخت کند.
اصحابی افزود: همچنین این صندوق با پرداخت تسهیلات از واحدهای تولیدی، کشاورزی، صنایع تبدیلی، فرش دست باف، شبکه های مجازی فروش، شبکه حمل و نقل و تقویت زیرساخت های گردشگری در روستاها حمایت می کند.
وی با بیان اینکه تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در چارچوب اقتصاد مقاومتی، تاکیدات رهبر معظم انقلاب و برنامه ‌های دولت دوازدهم در اختیار جامعه هدف قرار می‌ گیرد، افزود: به طرح های اشتغالزای روستایی تا سقف ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات با بهره ۶ درصد پرداخت می شود.
معاون صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: ایجاد فرهنگ سازی برای جامعه روستایی در حوزه توسعه مدل های نوین کسب و کار در روستاها از مهمترین برنامه های صندق کارآفرینی امید کشور است که به دلایل فرهنگی و اجتماعی حاکم در روستاها از دشوارترین کارها محسوب می شود.
وی توسعه روستاها را در گرو مشارکت همه مدیران دولتی، بخش خصوصی، نخبگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی بیان کرد و افزود: امروز باید روستاهای کشور به خط تولید محصولات مختلف تبدیل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.