کد خبر : 1298
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 آذر 1394 - 8:32

استخدام ۲۰ هزار کارمند در جهاد کشاورزی

دهقان نیوز / در راستای قانون، در سال‌های گذشته ما هزار نفر مهندس ناظر جذب شدند که ۱۳۵۰ نفر آنها تامین اعتبار نشدند.

دهقان نیوز / در راستای قانون، در سال‌های گذشته ما هزار نفر مهندس ناظر جذب شدند که ۱۳۵۰ نفر آنها تامین اعتبار نشدند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در سال ۸۱ و قبل از ادغام دو وزارتخانه جهاد کشاورزی و سازندگی ۱۵۰ هزار نفر کارمند بود و این رقم امسال به ۶۲ هزار و ۶۵۳ نفر رسیده است.

محمد علی جوادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در نشست معاونان و مدیران وزارت جهاد کشاورزی با معاون اول رئیس جمهور گفت: در بخش منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی دو سند مطالعه شده و به سازمان مدیریت ارائه شده که امیدواریم به زودی با هماهنگی‌ صورت گرفته، تصویب شود.

وی افزود: یکی از این سندها سند توسعه و سازماندهی نیروی انسانی است که در سال ۸۱ و قبل از ادغام دو وزارتخانه جهاد کشاورزی و سازندگی ۱۵۰ هزار نفر کارمند داشت و امسال به ۶۲ هزار و ۶۵۳ نفر رسیده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: ۳۰ هزار پست خالی در وزارتخانه داریم، در حالی که این وزارتخانه تنوع و گستردگی وظایف زیادی دارد که از دل دهستان‌ها تا مراکز خدمات مشاوره‌ای و علمی در سطح شهرها پراکنده است.

جوادی بیان داشت: از ابتدای سال ۹۴ تا پایان سال ۹۶ تعداد ۲۰ هزار و ۴۶۱ نفر جذب نیرو خواهیم داشت، در حالیکه تا پایان سال ۹۴، ۵۴ هزار نفر از ما جدا می‌شوند.

وی افزود: در راستای قانون، در سال‌های گذشته ما هزار نفر مهندس ناظر جذب شدند که ۱۳۵۰ نفر آنها تامین اعتبار نشدند و البته در برخی رشته‌ها مانند اقتصاد کشاورزی، صنایع غذایی و حسابداری با توجه به گستردگی وظایف بخش کشاورزی و اضافه شدن وظایف قانون تمرکز بازرگانی بخش کشاورزی در این رشته‌ها کمبود نیرو داریم که امیدواریم به زودی برطرف شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به فروش ساختمان شیشه‌ای ۲۰ طبقه وزارت جهاد کشاورزی گفت: درباره ساختمان وزارت جهاد ظلمی به ما شد که بنا بر آن معاونان و سازمان‌های مختلف وزارت جهاد کشاورزی در ۱۴ نقطه از استان تهران و حتی البرز پراکنده‌اند و برای برگزاری یک جلسه با مشکلات متعددی مواجه می‌شوند.

وی افزود: با حمایت دولت، مصوبه‌ای در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفت تا با فروش ساختمان‌ها و تجهیز ساختمان جدید بتوانند مشکل خود را حل کنند که البته در این راستا با دستور وزیر جهاد کشاورزی ساخت و بهره‌برداری از این ساختمان به صورت همزمان آغاز شده است.

جوادی تصریح کرد: از ۸۲ هزار متر مربع ۲۸ هزار متر مربع تاکنون به بهره‌برداری رسیده است و ۳ معاونت هم در این ساختمان جدید مستقر شده‌اند.

وی بیان داشت: امیدواریم تا پایان سال آینده ساختمان جدید وزارت جهاد کشاورزی به بهره‌برداری کامل برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.