کد خبر : 455
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 مهر 1394 - 9:02

استخدام ناظرین کشاورزی به شرکت های فنی مهندسی صدمه زد !

استخدام ناظرین کشاورزی به شرکت های فنی مهندسی صدمه زد !

دهقان نیوز / استخدام ناظرین کشاورزی در بخش دولتی که قبل از این در شرکتهای فنی مهندسی فعالیت می کردند باعث صدمه به ساختار شرکتهای خدمات فنی مهندسی کشاورزی شد که تلاش می کنیم شرکتها را به وضعیت مطلوب گذشته سوق دهیم.

دهقان نیوز / استخدام ناظرین کشاورزی در بخش دولتی که قبل از این در شرکتهای فنی مهندسی  فعالیت می کردند باعث صدمه به ساختار شرکتهای خدمات فنی مهندسی کشاورزی شد که تلاش می کنیم شرکتها را به وضعیت مطلوب گذشته سوق دهیم.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی لرستان، با حضور در جمع مدیران سازمان مرکزی گفت: بر اساس آخرین آمار ۶۲۳۴ نفر عضو حقیقی در استان داریم که از این تعداد ۴۷۱۶ نفر جویای کار هستند.

ایرج سپهوند تعداد شرکتهای خدمات فنی مشاوره سطح استان را ۳۵۰ شرکت اعلام کرد و افزود: با توجه به استخدام ناظرین و جذب ۷۰۰ نفر از این ناظرین به بخش دولتی که قبل از این در شرکتها فعالیت می کردند این موضوع باعث صدمه به ساختار شرکتهای خدمات فنی مهندسی کشاورزی شد که تلاش می کنیم شرکتها را به وضعیت مطلوب گذشته سوق دهیم.

وی به وجود ۲۱۰ فروشندگی سم در سطح استان اشاره کرد و گفت: طی جلسات و پیگیری ها توانستیم مجوز سم فروشیها را توسط سازمان استان صادر کنیم.

وی تعداد مجوزهای صادر شده توسط استان از ابتدا تا کنون را ۵۸۰۰ مجوز اعلام کرد و گفت: صدور مجوزها با توجه به سیاستگذاری جدید وزارت جهادکشاورزی دچار محدودیتهایی شده است و تعرفه های صدور مجوزها با توجه به روند انجام کار بسیار پایین است.

سپهوند با بیان اینکه اقدامات موثری در زمینه آموزش بهره برداران توسط سازمان انجام شده است، بیان کرد: طی هفته گذشته چهار کلاس آموزشی برای مرغداران در بحثهای بیماریها، پرورش و تغذیه با حضور اساتید مجرب برگزار کردیم که از استقبال خوبی برخوردار بود.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی لرستان با اشاره به مکاتبات با دیوان محاسبات عنوان کرد: با پیگیری صورت گرفته از دیوان محاسبات، نامه ای به تمامی دستگاههای اجرایی استان ارسال گردید تا سهم دو درصد سازمان نظام مهندسی کشاورزی به عنوان یک بند در قراردادهای آنها قید شود تا وصول مطالبات سازمان با مشکل مواجه نگردد.

به گفته وی با همکاری سازمان و معاونت تولیدات دامی استان، تسهیلات بانکی برای تجهیزات واحدهای مرغداری به واحدهایی اعطا میشود که تاییدیه نظارت از سوی کارشناسان سازمان داشته باشند.

سپهوند، انعقاد تفاهم نامه همکاری با برخی دستگاهها را پیشنهاد کرد و افزود: با توجه به تجربه موفق سازمان استان در همکاری با وزارت صنعت، معدن و تجارت در نظارت بر میوه شب عید و بگارکیری ۵۰ کارشناس بمدت ۴ ماه در این کار، پیشنهاد می گردد سازمان مرکزی در سطح ملی تفاهم نامه ای را منعقد کند تا بحث جدی تر دنبال گردد.

وی خاطر نشان کرد: انعقاد تفاهم نامه با کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز می تواند زمینه ورود سازمان در بحثهای طرح نویسی و نظارت بر خرید دام و سایر فعالیتها را فراهم نماید.

سپهوند، پیگیری برای واگذاری طرح کاداس به سازمان استانها را درخواست کرد و گفت: این طرح قرار است توسط کارشناسان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی انجام شود در حالیکه مدیریت این کار به دانشگاه تهران واگذار شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

س پنجشنبه , ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

اره راست گفته چون حق عضویت اقاها کم شده
سازمانی که فقط بلده حق عضویت بگیره تازه رئیسشم توسط جهاد تعیین میشه مثلا خصوصیه