کد خبر : 51635
تاریخ انتشار : جمعه 11 مرداد 1398 - 12:49

اجرای طرح روستای بدون بیکار / اعطای وام‌ برای مشاغل روستایی + جزییات

یکی از برنامه‌های در دست اجرا، طرح روستای بدون بیکار است.

یکی از برنامه‌های در دست اجرای صندوق کارآفرینی امید، طرح روستای بدون بیکار است که این طرح در قالب اعطای وام‌های اشتغال برای مشاغل خرد و کوچک در روستاها به اجرا در می‌آید.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از اختصاص ۲۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در سال ۹۸ خبر داد و گفت: طرح روستای بدون بیکار تا پایان سال در ۱۰۰ روستای کشور اجرا خواهد شد.

اصغر نوراله‌زاده در گفتگو با ایسنا، از اختصاص ۱۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در کل کشور طی سال گذشته تاکنون خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات پرداختی، حدود ۲۳ هزار طرح اشتغالزایی خرد و کوچک را شامل می شود.

وی گفت:صندوق کارآفرینی امید از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کشور پرداخت کرده و در قالب انعقاد تفاهم‌نامه با سایر موسسات،نهادهای خیریه و دستگاههای دولتی نیز بیش از ۷۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اختصاص داده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ادامه داد: در راستای برنامه‌ها و هدفگذاری صورت گرفته درصدد هستیم تا امسال دو هزار میلیارد تومان تسهیلات را با اولویت مناطق محروم و روستایی پرداخت کنیم و از این طریق به سمت تکمیل زنجیره ارزش از تولید تا عرضه برویم.

نوراله زاده در عین حال از اجرای طرح روستای بدون بیکار در بیش از ۷۰ روستای کشور خبر داد و گفت: تعداد این روستاها تا پایان امسال به بیش از ۱۰۰ روستا می‌رسد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های در دست اجرای صندوق کارآفرینی امید، طرح روستای بدون بیکار است که این طرح در قالب اعطای وام‌های اشتغال برای مشاغل خرد و کوچک در روستاها به اجرا در می‌آید.

به گفته مدیرعامل صندوق کارآفرین امید با اجرای این طرح ضمن کاهش بیکاری و افزایش تولید و بهره‌وری جلوی مهاجرت روستاییان به شهرهای بزرگ گرفته می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.