کد خبر : 3259
تاریخ انتشار : جمعه 2 بهمن 1394 - 21:00

اجرای طرحهای حفاظت مشارکتی در منابع طبیعی کشور

دهقان نیوز / نقش مردم در حفاظت از طبیعت کلیدی و اساسی است که با شناخت و معرفی عوامل تخریب و تصرف طبیعت و ایجاد انگیزه برای آنها بسیار موثر خواهد بود.

دهقان نیوز:
[ad_1]

 

دهقان نیوز / نقش مردم در حفاظت از طبیعت کلیدی و اساسی است که با شناخت و معرفی عوامل تخریب و تصرف طبیعت و ایجاد انگیزه برای آنها بسیار موثر خواهد بود.

 

بهمن افراسیابی افزود: منابع طبیعی برای پیشبرد اهداف سازمانی خود در مدیریت اصلاح، احیا و حفاظت از منابع طبیعی مشارکت مردم را بعنوان محور برنامه های خود قرار داده است.
وی اضافه کرد: در سیاست های اجرایی منابع طبیعی وظیفه کاربردی برای مردم تعریف شده است، در گذشته نگاه حفاظتی حکومتی بود که مردم در آن نقش کمتری داشتند اما امروز سیاست ما مشارکت دادن مردم در این امور است.
افراسیابی بیان کرد: نقش مردم در حفاظت از طبیعت کلیدی و اساسی است که با شناخت و معرفی عوامل تخریب و تصرف طبیعت و ایجاد انگیزه برای آنها بسیار موثر خواهد بود.
وی اضافه کرد: انرژی جایگزینی از مهمترین این طرحهاست که با توزیع آبگرمکن خورشیدی و تنورگازی بین روستائیان و عشایر مورد استقبال مردم واقع شده است.
افراسیابی گفت: جنگلکاری، جنگلداری و بیابان زدایی از دیگر طرحهای حفاظتی است که با مشارکت مردم در عرصه های زیادی اجرا شده است و هنوز ادامه دارد.
وی بیان کرد: همچنین مرتع داری نیز درسطح ۲۲میلیون هکتار منابع طبیعی کشور با کمک دامداران و افراد ذینفع اجرا شده است. ک/۳
۷۲۱۳/۶۰۴۳

انتهای پیام /*

[ad_2]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.