کد خبر : 42183
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 تیر 1397 - 22:40

اتاق فکر مشترک نظام صنفی کشاورزی و تعاون روستایی تشکیل می شود

تعامل تعاون روستایی و نظام صنفی زمینه ساز توفیقات کشاورزی است.

افزایش تعامل میان تعاون روستایی و نظام صنفی کشاورزی قطعا زمینه ساز توفیقات بیشتر برای جامعه کشاورزی است.

رییس نظام صنفی کشاورزی استان قم گفت: دکتر شیرزاد مدیرعامل تعاون روستایی کشور دیدگاههای خوبی نسبت به بخش خصوصی دارد.

پیمان عالمی در گفتگو با دهقان نیوز با اشاره به برگزاری نشست مشترک هیات مدیره نظام صنفی کشاورزی و مدیر تعاون روستایی استان قم با مدیرعامل تعاون روستایی کشور گفت: دیدگاههای مطرح شده از سوی مدیرعامل تعاون روستایی کشور در این نشست موجب افزایش امیدواری نسبت به آینده نظام صنفی کشاورزی و شبکه تعاون روستایی شد.

وی تاکید کرد: افزایش تعامل میان تعاون روستایی و نظام صنفی کشاورزی قطعا زمینه ساز توفیقات بیشتر برای جامعه کشاورزی است.

وی دستاوردهای یکسال گذشته در نظام صنفی کشاورزی استان قم را حاصل همکاری های سازنده میان هیات مدیره نظام صنفی کشاورزی و حمایت دستگاههای مرتبط خصوصا تعاون روستایی استان برشمرد و گفت: این موضوع بیانگر این است که با تعامل میان نظام صنفی کشاورزی و تعاون روستایی می توان بسیاری از ظرفیت های بالقوه را با نگرش جدید و مدیریت مناسب تبدیل به فرصت هایی برای پیشبرد اهداف بخش کشاورزی تبدیل کرد.

رییس نظام صنفی کشاورزی استان قم افزود: گسترش مشارکت ها میان نظام صنفی کشاورزی و تعاون روستایی با تشکیل اتاق فکر مشترک در جهت برنامه ریزی برای اقدامات مشترک باعث تحقق اهداف بخش کشاورزی خواهد شد.

عالمی به دهقان نیوز گفت: در جریان نشست اعضای هیات مدیره نظام صنفی کشاورزی و مدیر تعاون روستایی استان قم با مدیرعامل تعاون روستایی کشور موضوع تشکیل اتاق فکر مشترک بین نظام صنفی کشاورزی و تعاون روستایی در سطوح عالی از سوی مدیرعامل تعاون روستایی کشور مطرح و وی بر ضرورت ایجاد این اتاق مشترک تاکید کرد.

وی افزود: دکتر شیرزاد در این نشست بر لزوم ارتباط مستمر و موثر میان ارکان تعاون روستایی و نظام صنفی کشاورزی تاکید کرد و جایگاه واقعی نظام صنفی کشاورزی را بسیار فراتر از شرایط کنونی و برخی برداشت های سطحی برشمرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.