کد خبر : 13891
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تیر 1395 - 13:59

آیا حجتی ؛ وزیر اسبق را روسفید می کند ؟!

دهقان نیوز / حالا باید دید حجتی بر اصول اخلاقی پافشاری می کند یا راه وزیر اسبق را می رود و او را روسفید می کند.

دهقان نیوز / حالا باید دید حجتی بر اصول اخلاقی پافشاری می کند یا راه وزیر اسبق را می رود و او را روسفید می کند.

حتما فعالان بخش کشاورزی بیاد می آورند که در دوران وزارت وزیر اسبق جهاد کشاورزی، بخش کشاورزی چگونه عرصه تاخت و تاز نمایندگان شده بود و چگونه تعیین کوچکترین مناصب نیز از شهرستان تا وزارتخانه، برای آنکه وزارت مورد فشار نمایندگان قرار نگیرد با نظر نمایندگان انجام می شد و این موضوع باعث شده بود که فعالین و پرسنل وزارت، آن دوران را بدترین دوران تاریخ وزارت جهاد کشاورزی بدانند. مثلا در یکی از موارد در اقدامی نادر در تاریخ وزارت، وزیر اسبق تحت فشار دو نماینده، یک کارشناس ساده در یک استان را یک شبه به مدیرکلی جهاد کشاورزی استان دیگر منصوب کرد که انگشت حیرت داخل و خارج از وزارتخانه به دندان گرفته شد. اما وقتی حجتی وزیر شد همه او را بعنوان وزیری که شجاعت و صداقت دارد و روحیه خاص اهالی زادگاهش که به نکش و زیر بار حرف زور نرو بودن مشهورند، بدنه وزارت را امیدوار کرد تا عزت وزارتخانه احیا شود. همگان حتی خیلی مخالفان جناحی و سیاسی وی، اظهارنظر شجاعانه وی هنگام اخذ رای اعتماد در دولت اصلاحات درباره تفکرات سیاسی و مرجعش در مجلس غیرهمسو را تحسین می کردند اما ظاهرا این روزها برخی از نمایندگان جدید، تمام مشکلات اقتصادی و بخش کشاورزی کشور را ناشی از برخی مدیران پاکدست و باج نده شناخته اند و در تلاشند آدمهای مشکل دار آنهم خارج از بخش کشاورزی و از درون وزارتخانه ای غیرمرتبط آنهم از سطح بسیار پایینتر را به صرف داماد یکی از رییس کمیسیون های سابق مجلس بودن، بعنوان مدیران کل سازمانهای اقتصادی زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی خصوصا در استان های زرخیز غالب کنند که البته وزارتخانه تا امروز خوب در مقابل این انتصابات که بقالی سرمحله هم می داند به چه منظوری است مقاومت کرده.

جالب است همین مورد آقا داماد، برخی نمایندگان به ایشان می گویند بیا شما را برای ریاست جهاد کشاورزی استان معرفی کنیم و وی می گوید خیر !  فقط ریاست سازمان تعاون روستایی را می خواهم، جهاد کشاورزی پول بنزین ماشین هایش را ندارد ؛ برم آنجا چه کنم ؟!

واقعا باید یه همچین دامادی و همچین پدرزنی که نظام، وی را امین خود دانسته بود بابت این همه اخلاص و فروتنی و دلسوزی نظام احسنت گفت. احسنت . احسنت . احسنت . جزاکم الله خیرا.

حالا باید دید حجتی بر اصول اخلاقی پافشاری می کند یا راه وزیر اسبق را می رود و او را روسفید می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.