کد خبر : 16636
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 - 12:12

آقای حجتی اگر بی خبرید در حق رهبری قصور کرده ای ؛ اگر می دانید که ظلم کرده ای

جناب آقای حجتی ؛ تصاویر آنقدر گویا هست که نیاز به توضیح ندارد که هزاران میلیارد بودجه بیت المال که لطف و تفضل ولی امر به مردم محروم خوزستان و ایلام بود چگونه فقط باعث ایجاد ثروت های افسانه ای برای عده ای شده است.

نقل است که مقام معظم رهبری زمانی که می خواستند با استفاده از اختیارات خود، بودجه طرح ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان و ایلام را برای رهایی همیشگی مردم این دو استان از فقر و فلاکت از صندوق ذخیره ارزی تامین کنند به آقای حجتی تلویحا یا تصریحا می فرماید من به امید و اعتماد شما این پول را می دهم و بدین سان امانتی بس گرانبها را به ایشان وا می گذارد.

اکنون بیش از ۳ سال از وزارت آقای حجتی می گذرد و اخبار وحشتناکی که از اتلاف بیت المال و عنایت رهبری می گذرد و نتیجه اش بجای رضایت و شادمانی کشاورزان تبدیل شده به موج خروشان نارضایتی کشاورزان که باعث شده هیچ مسئولی علاقه ای به رفتن به میان کشاورزان حوزه هایی که جهاد نصر در آنها فعالیت کرده را ندارد. از معاون اول رییس جمهور گرفته تا استاندار که به محض حضور با ضجه ها و استمدادهای کشاورزان از عملکرد شرکتهای مجری طرح که گویا فقط و فقط پاس کردن صورت وضعیت های کارکردیشان مهم است روبرو شدند.

تصاویر و گزارش هایی که اخیرا درز کرده حکایت از یک فاجعه مدیریتی و عملیاتی در اجرای غیراستاندارد این پروژه دارد.

جناب آقای حجتی ؛ تصاویر آنقدر گویا هست که نیاز به توضیح ندارد که هزاران میلیارد بودجه بیت المال که لطف و تفضل ولی امر به مردم محروم خوزستان و ایلام بود چگونه فقط باعث ایجاد ثروت های افسانه ای برای عده ای شده است.

اگر نمی دانید بدانید عده ای در درون وزارتخانه به رهبری یکی از معاونین اصلی تان که رفیق قدیمی شما نیز می باشد و خوزستان را تیول شخصی خود می داند و ظاهرا شما هم به احترام رفاقت، در امور این استان دخالت را روا نمی دارید اطلاعات را از شما پنهان می دارند ولی بدانید تا امروز حداقل ۷۰ درصد پولهای هزینه شده در این طرح که می توانست این دو استان را تا ابد در ثروت و رفاه قرار دهد به هدر رفته و اقدامات انجام شده بر روی اراضی، چنان غیراستاندارد و هول هولکی بوده که فقط کشاورزان را به نابودی کشانده.

آقای حجتی شما فکر نکردید ۱٫۵ میلیارد دلار پول نقد شاید باعث شود برادر هم از برادر بگذرد؟ تا چه رسد اعتماد به دوستان گرمابه و گلستان.

آقای حجتی با امانت رهبری چه کردید ؟؟؟

تصاویر : اجرای غیراستاندارد پروژه ۵۵۰ هزار هکتاری

۰

-۱

۱

نصب کانالت و از مدار خارج شدن آنها برای فصل آینده(بدلیل نشت)

۲

آبگرفتگی ناشی از طغیان زهکش cmd و emd

۳

احداث غیراستاندارد دریچه ها

۴

بستن سنتی کانالها(بجای دریچه گذاری) در مدرن ترین شبکه احداث شده

۵

۶

۷

۸

۹

۱۰

۱۱

۱۱٫۵

۱۲ (۲)

۱۳

۱۴ (۲)

۱۵

۱۶

۱۷ (۲)

۱۸ (۲)

۱۹ (۲)

a

b

c

d

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

س سه شنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳

درد زیاده. همین طرح نظام نوین ترویج سرتاسر ایراد و اشکاله. فقط نیروی انسانی و ثروت مملکت هدر میرود. مدیریتها علمی و کارشناسی شده نیست. داریم به قهقراء میریم