کد خبر : 25031
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1395 - 13:13

آخرین خبر از نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی

در روز های آینده نیز نرخ تضمنی خرید ۲۵ محصول باغی و ۱۷ محصول زراعی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام خواهد شد .

در روز های آینده نیز نرخ تضمنی خرید ۲۵ محصول باغی و ۱۷ محصول زراعی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام خواهد شد .

پرداخت مطالبات کشاورزان / نرخ خرید تضمینی محصولات اعلام می شود

عبدالمهدی بخشنده افزود: تولید گندم در کشور امسال ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تن بود و دولت تدبیر و امید ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تن را به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری کرد.
وی اضافه کرد: دولت برای خرید گندم تضمینی کشاورزان در مجموع ۱۴۷ هزار میلیارد ریال ( ۱۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان) پرداخت کرد و در روز های آینده نیز نرخ تضمنی خرید ۲۵ محصول باغی و ۱۷ محصول زراعی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام خواهد شد .
بخشنده گفت: سال گذشته یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن برنج در کشور تولید شد و امسال پیش بینی می شود با ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تن افزایش تولید، برنج تولیدی به رقم دو میلیون و ۳۰۰ هزار تن افزایش پیدا کند.
به گزارش ایرنا، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی کشورمان به تازگی گفته بود، ایران در سه سال گذشته در زمینه تولید محصولات کشاورزی پیشرفت‌های زیادی کرده و امروز شاهد افزایش محصولات کشاورزی کشور در شاخه‌های مختلف هستیم.
وی افزود: واردات ایران در بخش کشاورزی در سه سال گذشته نسبت به سال های قبل کاهش یافته و قابل مقایسه با گذشته نیست و رشد بهره‌وری با روی کار آمدن دولت یازدهم بهبود یافته و آثار آن بخوبی آشکار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.