تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آبان 1398 - 7:05

گفتگو با رییس نظام صنفی کشاورزی آزادشهر

گفتگو با رییس نظام صنفی کشاورزی آزادشهر

سهیمه گازوئیل مرغداری ها بعلت عدم توجیه کارشناسان از بین می رود.

رییس نظام صنفی کشاورزی آزادشهر گفت: سهیمه گازوئیل مرغداری ها بعلت عدم توجیه کارشناسان از بین می رود.

جعفر گیلکی در گفتگو با دهقان نیوز با اشاره به اینکه مرغداریها سهیمه سوخت گازوئیل برای هر دوره ۴۵ روزه را دارند گفت: از تیرماه امسال با ثبت نام در سامانه اینترنتی، مرغداری هایی که فقط با سوخت گازوئیل اداره می شوند می توانستند سهمیه دریافت کنند ولی مرغداری هایی که لوله کشی گاز شهری هستند نمی توانستند این سهمیه را دریافت کنند زیرا در سامانه اینترنتی ثبت نامی تعریف نشده بودند.

وی افزود: جهت لاشه سوزی، ضدعفونی و ذخیره سوخت اضطراری برای برق، سوخت گازوئیل لازم است.

وی گفت: بعد از پیگیرهای متعدد توانستیم از اول مهرماه ۹۸ این دسته از مرغداری ها را نیز در سامانه تعریف کنیم اما متاسفانه بدلیل عدم توجیه کارشناسان شرکت گاز، برای تمامی ثبت نام شدگان این دسته عدم تایید ثبت نام ارسال می گردد و مرغدار مجبور است برای حل این مشکل از راه های طولانی خود را صرفا به شرکت گاز استان رسانده و با آمد و شدها و پیگیری های فراوان شرکت گاز را توجیه کند که او نیز دارای سهمیه می باشد ولی با توجه به اینکه روند این پیگیری ها طولانی می شود، مدت زمان دوره سهمیه ۴۵ روز به پایان می رسد و مرغدار سهمیه خود را از دست می دهد و باید این فرآیند را دوباره و برای سهمیه بعدی تکرار کند.

رییس نظام صنفی کشاورزی آزادشهر استان گلستان در پایان به دهقان نیوز گفت: چرا برای کارشناس و یا پرسنل شرکت گاز جلسه توجیهی و آموزشی گذاشته نمی شود؟ – از اول مهر تاکنون هیچ مرغداری از دسته دوم نتوانسته سهمیه سوخت گازوئیل دریافت نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.