کد خبر : 30389
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 - 9:19

مردم تصرف اراضی منابع طبیعی را به ۱۵۰۴ اطلاع دهند

این سازمان در نوروز تعطیل نیست و نیروهای حفاظتی ۲۴ ساعته مشغول گشت و مراقبت هستند

 

فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها با بیان اینکه، این سازمان در نوروز تعطیل نیست و نیروهای حفاظتی ۲۴ ساعته مشغول گشت و مراقبت هستند، از مردم خواست با مشاهده تخریب، تصرف و آتش سوزی اراضی منابع طبیعی، با شماره تلفن ۱۵۰۴ اطلاع دهند.
 سرهنگ پاسدار قاسم سبزعلی گفت: در روزهایی که مردم بیش از هر زمان دیگر اوقات فراغت خود را در دامان طبیعت و بازدید از آثار تاریخی و دیدنی های ایران سپری می‌کنند، برخی درصدد تخریب منابع طبیعی و دست‌اندازی در انفال (اموال عمومی) هستند که یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها به شدت با آنها برخورد خواهد کرد.
وی گفت: در همین رابطه هماهنگی خوبی در سطح کشور با محاکم قضایی انجام شده تا بصورت ویژه در ایام تعطیلات با این گونه تخلفات برخورد نمایند.
فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری با بیان این‌که برخی افراد فرصت‌طلب و سودجو گمان می‌کنند، نوروز همه جا تعطیل است و می‌توانند به انفال و منابع طبیعی دست‌اندازی کنند، خاطرنشان کرد: سازمان جنگل‌ها در ایام نوروز تعطیل نیست و نیروهای حفاظتی این سازمان در اقصی‌نقاط کشور ۲۴ ساعته مشغول گشت و مراقبت بوده و به شدت با زمین‌خواری و تخریب و تصرفات اراضی منابع طبیعی برخورد می‌کند.
سبزعلی خاطرنشان کرد: همچون سالهای گذشته مردم مشارکت و همکاری خوبی با منابع طبیعی دارند و سالانه چند هزار تلفن و گزارش مردمی جهت جلوگیری از تخریب و تصرفات منابع طبیعی به یگان حفاظت مخابره می کنند.
وی مردم را بهترین حامیان منابع طبیعی خواند و گفت: همکاری مردم با منابع طبیعی می تواند نقشی اساسی در حفاظت از مواهب الهی ایفا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.