کد خبر : 55704
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آبان 1399 - 7:24

از سوی سازمان تعاون روستایی استان تهران و در راستای تعدیل قیمت و تنظیم بازار

عرضه مستقیم گوجه فرنگی در میادین میوه و تره بار + عکس

عرضه مستقیم گوجه فرنگی در میادین میوه و تره بار + عکس

رییس سازمان تعاون روستایی استان تهران از عرضه مستقیم محصول گوجه فرنگی در میادین میوه و تره بار شهر تهران توسط سازمان تعاون روستایی استان تهران خبر داد.

رییس سازمان تعاون روستایی استان تهران از عرضه مستقیم محصول گوجه فرنگی استان بوشهر در غرف تک محصولی میادین میوه و تره بار شهر تهران توسط سازمان تعاون روستایی استان تهران خبر داد.

محمود محمودی در گفتگو با دهقان نیوز گفت: در راستای تعدیل قیمت و تنظیم بازار محصول گوجه فرنگی، عرضه مستقیم و بی واسطه محصول گوجه فرنگی به جهت  حمایت از تولید کننده و مصرف کننده  در شش نقطه از میادین میوه و تره بار شهر تهران (میادین جلال آل احمد، غیبی، آزادی، صادقیه، آزادگان و تهرانسر) با مباشرت اتحادیه تعاون روستایی شهرستان تهران و شمیرانات آغاز گردید.

وی با اشاره به رسالت سازمان در بازاریابی و بازار رسانی محصولات کشاورزی روستائیان در جهت رونق تولید در کشور که از منویات مقام معظم رهبری می باشد افزود: هم اکنون ضرورت مشارکت شبکه تعاون روستایی در سراسر کشور در راستای اقتصاد مقاومتی با بازار رسانی مناسب و تنظیم قیمت محصولات کشاورزی بیش از هر زمانی محسوس می باشد و در راستای این امر، شبکه تحت پوشش این سازمان اقدام به عرضه محصول گوجه فرنگی به صورت مستقیم و بدون واسطه نموده است.

گفتنی است با اعلام آمادگی اتحادیه تعاون روستایی شهرستان تهران و شمیرانات در عرضه محصول گوجه فرنگی متناسب با نیاز روزانه بازار انتظار می رود به زودی شاهد تعدیل قیمت محصول گوجه فرنگی برای مصرف کننده باشیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.