کد خبر : 30415
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 اسفند 1395 - 17:50

جهاد کشاورزی نوروز تعطیل نیست

مجموعه سازمان های وابسته به وزرات جهاد کشاورزی در ایام نوروز ۹۶ فعال بوده و به مردم خدمات رسانی می کنند.

مجموعه سازمان های وابسته به وزرات جهاد کشاورزی در ایام نوروز ۹۶ فعال بوده و به مردم خدمات رسانی می کنند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی از تداوم خدمات رسانی وزارت جهاد کشاورزی در ایام تعطیلات نوروز ۱۳۹۶ خبر داد.

 

به گزارش دهقان نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، شاهرخ رمضان نژاد با اشاره به این که ارایه خدمات وزارت جهاد کشاورزی به مردم در همه ایام سال تداوم دارد و تعطیل بردار نیست،اعلام کرد: مجموعه سازمان های وابسته به وزرات جهاد کشاورزی در ایام نوروز ۹۶ فعال بوده و به مردم خدمات رسانی می کنند.

 

وی از تشکیل ستاد خبری در وزارت جهاد کشاورزی و سازمان های تابعه در نوروز ۹۶ خبر داد خبر داد و گفت: وزارت جهاد کشاورزی با هدف بهره گیری از مشارکت های مردمی در همه امور حوزه کشاورزی نسبت به راه اندازی سامانه های ارتباطی اقدام کرده است،خاطرنشان کرد: وزارت جهاد کشاورزی با راه اندازی سامانه های ارتباطی در زمینه های حفاظت اراضی کشاورزی، آتش سوزی جنگل ها و مراتع، تخریب، تصرف اراضی ملی، قاچاق چوب،عرضه فرآورده های خام دامیِ خارج از شبکه دامپزشکی، کشتار غیرمجاز و … در ایام نوروز به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی و پاسخگویی به شهروندان است.

 

رمضان نژاد با اشاره به افزایش حضور مردم در عرصه های طبیعی در ایام نوروز،اظهار داشت: انتظار این است که شهروندان نهایت همکاری و همیاری را برای حفظ منابع طبیعی بکار گیرند و در صورت بروز حوادث احتمالی،هرگونه آتش سوزی، تخریب، تصرف اراضی ملی و قاچاق چوب را به سامانه ۱۵۰۴ اطلاع دهند.

 

وی تصریح کرد: سامانه ۱۳۱ سازمان امور اراضی در ایام نوروز آماده دریافت گزارش های مردمی درباره تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ ها،تصرفات غیرمجاز و زمین خواری است.

 

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی از مردم درخواست کرد برای حفظ اراضی کشاورزی و برخورد با متخلفان،هرگونه تغییر کاربری را از طریق سامانه ۱۳۱ اطلاع رسانی کنند.

 

رمضان نژاد گفت:به منظور حفظ سلامت مردم در ایام نوروز، سامانه ۱۵۱۲ سازمان دامپزشکی آماده دریافت و پیگیری گزارش شهروندان در زمینه هرگونه عرضه فرآورده های خام دامیِ خارج از شبکه دامپزشکی، کشتار غیرمجاز و …است.

 

وی با اشاره به این که کارشناسان سازمان حفظ نباتات در ایام نوروز با پایش آفات گیاهی بر روند سلامت تولیدات زراعی و باغی نظارت دارند، خاطرنشان کرد: با راه اندازی سامانه ارتباطی ۱۵۵۹ از طریق باشگاه کشاورزان نیز خدماتی نظیر اطلاعات هواشناسی،خدمات فنی و مشاوره ای در امور زراعی و باغبانی،خدمات پس از فروش نهاده به بهره برداران عضو این باشگاه ارایه می شود.

 

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: مردم می توانند هرگونه پیشنهاد و انتقاد درباره حوزه مسئولیت ها و فعالیت های وزارت جهاد کشاورزی را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۱۳۶ گزارش دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.