کد خبر : 53100
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 دی 1398 - 7:50

رئیس انجمن صنفی تولیدکنندگان کودهای کشاورزی:

بخش کشاورزی نیازمند مدیریت جهادی است / عباس کشاورز دانش و تجربه لازم برای هدایت بخش کشاورزی را دارد

بخش کشاورزی نیازمند مدیریت جهادی است / عباس کشاورز دانش و تجربه لازم برای هدایت بخش کشاورزی را دارد

عباس کشاورز قادر خواهد بود در شرایط تحریم با تکیه بر دانش و تجربه سالیان طولانی، هدایت بخش کشاورزی را برعهده گیرند.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان کودهای کشاورزی در نامه ای به رییس جمهور تاکید کرد: عباس کشاورز قادر خواهد بود در شرایط تحریم با تکیه بر دانش و تجربه سالیان طولانی، هدایت بخش کشاورزی را برعهده گیرند.

در نامه صیاد فرهادی آمده است:

به نام خدا

حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

احتراما با توجه به این که مدتی است وزارت جهاد کشاورزی تحت سرپرستی مهندس عباس کشاورز مدیریت می شود شایسته است در این خصوص و جهت معرفی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس شورای اسلامی مواردی که در ذیل می آید مدنظر قرار گیرد.

با توجه به شرایط خاص کشور و اهمیت بخش کشاورزی و تقویت امنیت غذایی و سلامت جامعه و سیاست گذاری صحیح و منطقی و بهره برداری عاقلانه از منابع طبیعی و خدادای کشور، تولید محصولات سالم و پایدار و ارتقای بهره وری تولید و زنجیره ارزش تولیدات کشاورزی خواهد داشت و همواره مدنظر این انجمن بوده است. اکنون که مهندس عباس کشاورز به عنوان سرپرست، وزارت جهاد کشاورزی را مدیریت می کند و با توجه به این که فرصتی جهت آزمون و خطا وجود ندارد و بخش کشاورزی نیازمند مدیریت جهادی است به عرض می رساند ایشان از معدود کارشناسان برجسته علمی و فنی و اداری و مدیریتی و دارای تجربیات بسیار ارزنده می باشند که در طول خدمت خود دروزارت جهاد کشاورزی باعث رونق تولید بوده و به نحوی قادر خواهد بود در شرایط تحریم با تکیه بر دانش و تجربه سالیان طولانی، هدایت این بخش مهم کشور را برعهده گیرند. این انجمن صنفی که بخش عمده ای از نهاده های کشاورزی را تولید می کنند آمادگی خود را برای همکاری و همراهی با ایشان در سمت وزیر جهاد کشاورزی در تحقق اهداف برنامه های توسعه بخش کشاورزی و تامین به موقع انواع نهاده ها را خواهد داشت و علاوه بر آن خود را موظف می دانیم در مورد طرح های فصلی و آبی در بخش کشاورزی همکاری و نظرات و پیشنهادات خود را جهت کمک به خودکفایی و ارتقای بهره وری و افزایش کیفیت و کمیت محصولات کشاورزی و حفظ امنیت غذایی در اختیار دولت محترم قرار دهیم. برای حضرتعالی، اعضای محترم هیئت دولت و مدیران زحمتکش کشور آرزوی توفیق روز افزون دارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.