کد خبر : 54588
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 تیر 1399 - 19:03

کشاورزان خوزستانی همچنان خشمگین از ارتقاء چنگلوایی / دلخوری شدید کشاورزان از انتصاب نابجای خاوازی / احتمال تجمع کشاورزان مقابل پاستور و مجلس

کشاورزان خوزستانی همچنان خشمگین از ارتقاء چنگلوایی / دلخوری شدید کشاورزان از انتصاب نابجای خاوازی / احتمال تجمع کشاورزان مقابل پاستور و مجلس

انتقادها به خاوازی همچنان ادامه دارد.

با گذشت بیش از یکماه از انتصاب چنگلوایی بعنوان رییس سازمان حفظ نباتات، همچنان خوزستان در خشم از این انتصاب است و انتقادها به خاوازی همچنان ادامه دارد.

به گزارش دهقان نیوز، از خوزستان خبر می رسد ظاهرا خشم کشاورزان و افکار عمومی در استان از انتصاب همشهری شان به ریاست حفظ نباتات کشور همچنان ادامه دارد.

در تازه ترین اقدام، تنها نشریه تخصصی بخش کشاورزی خوزستان بنام کشاورزیار تیتر جالبی تحت عنوان خشم کشاورزان خوزستان از ارتقاء چنگلوایی را برای صفحه اول خود برگزیده است.

گفتنی است در حالی که بیش از یکماه از انتصاب چنگلوایی بعنوان رییس حفظ نباتات کشور می گذرد کشاورزان خوزستانی همچنان خشمگین از ارتقاء چنگلوایی هستند و دلخوری شدیدی از انتصاب نابجای خاوازی دارند.

همچنین ارسال اخبار تایید نشده ای به دهقان نیوز حکایت از هدایت برخی تشکلهای کشاورزی استان برای اعزام احتمالی گروههایی از کشاورزان برای تحصن مقابل پاستور و مجلس جهت بررسی و تحقیق و تفحص از عملکرد چنگلوایی در دوران مدیریت او در استان وجود دارد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.