تاریخ انتشار : جمعه 23 آبان 1399 - 15:42

جمعی از کشاورزان استان تهران / دولت باید همه محصولات را تضمینی بخرد

جمعی از کشاورزان استان تهران / دولت باید همه محصولات را تضمینی بخرد

دولت تنها بلد است صادرات یا واردات را آزاد و یا ممنوع کند.

جمعی از کشاورزان استان تهران در تماس با دهقان نیوز گفتند: دولت تنها بلد است صادرات یا واردات را آزاد و یا ممنوع کند. قاعدتا اگر همه مواد مصرفی تولیدات کشاورزی با نرخ دلار روز حساب می شود باید محصولاتشان هم با دلار روز فروخته بشود در غیر اینصورت  نتیجه اش این می شود که یک روز گوجه فرنگی کیلویی هزار تومان یک روز هم کیلویی ۱۸ هزار تومان.

قیمت نباید کاذب شود و بایستی با دخل و خرج مردم همخوانی داشته باشد. وقتی گوجه ۱۸هزار تومان به دست مصرف کننده برسد، اعتراض مردم به گرانی این کالای اساسی را به دنبال دارد و تنها راه چاره برای دولت اینست که جلوی صادرات را بگیرد تا قیمت تعدیل شود. کاری که دولت فقط آنرا بلد است.

دولت باید دست دلال ها را کوتاه کند و گوجه یا هر کالای دیگری را تضمینی بخرد و به دست مصرف کننده برساند. مثل تجربه های سال های قبل که گوجه صادر می شد و بازار داخلی با کمبود مواجه می شد.

ما نه تنها با صادرات مخالف نیستیم بلکه با این موضوع  موافقیم که صادرات باید مدیریت بشود به شیوه ای که بازار داخلی با کمبود و تلاطم مواجه نشود. گلخانه داران و کشاورزان هم باید سود متعادل داشته باشند تا بتوانند امرار معاش کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.