کد خبر : 29885
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اسفند 1395 - 11:57

کشاورزان بی صبرانه منتظر اعلام قیمت گندم هستند / مسئولین، درخواست گندمکاران را جدی بگیرند

هنوز خبری از اعلام رسمی قیمت مصوب خرید تضمینی گندم نیست.

هنوز خبری از اعلام رسمی قیمت مصوب خرید تضمینی گندم نیست.

 

عضو سابق مجمع ملی خبرگان کشاورزی با اشاره به اینکه در ماه پایانی سال ۹۵ قرار گرفته ایم گفت: هنوز خبری از اعلام رسمی قیمت مصوب خرید تضمینی گندم نیست.

عباس سروش در گفتگو با دهقان نیوز با اشاره به اینکه شورای عالی اقتصاد در آزمونی سخت در مقابل کشاورزان ایران قرار گرفته است گفت: کشاورزان گندمکار همه بی صبرانه منتظر اعلام نظر سخنگوی دولت در خصوص قیمت مصوب خرید تضمینی هستند.

وی با بیان اینکه مسئولین بخش کشاورزی در دولت، مجلس و فعالین تشکلهای کشاورزی طی ماههای اخیر به شکل های مختلف پیام خود را به شورای عالی اقتصاد در خصوص میزان نرخ تضمینی گندم اعلام کردند افزود: جامعه کشاورزی انتظار ورود رییس دولت تدبیر و امید را دارد تا به حمایت از کشاورزان، این قائله را به پایان برساند.

سروش تاکید کرد: انتظار می رود این روزها نرخ رسمی خرید تضمینی گندم بر حسب خواسته ها و درخواستهای میلیون ها کشاورز ایرانی تدوین و اعلام گردد.

رییس نظام صنفی کشاوزری محلات با اشاره به اینکه ماهها از اعلام درخواست مشروع، قانونی و صنفی کشاورزان مبنی بر رعایت همه مسائل فنی در قیمت گذاری و اعلام نرخ مصوب گندم می گذرد از مسئولین و بویژه شورای عالی اقتصاد خواست درخواستهای گندمکاران را جدی بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.