کد خبر : 60522
تاریخ انتشار : جمعه 9 شهریور 1403 - 17:54

فعالیت در ستادهای رقیب پزشکیان، شرط نوری برای اعطاء پست در وزارت جهاد کشاورزی؟ / رحمت الله پریچهر، جدی ترین کاندیدای ریاست سازمان تعاون روستایی کشور

فعالیت در ستادهای رقیب پزشکیان، شرط نوری برای اعطاء پست در وزارت جهاد کشاورزی؟ / رحمت الله پریچهر، جدی ترین کاندیدای ریاست سازمان تعاون روستایی کشور
فعالیت در ستادهای رقیب پزشکیان، شرط نوری برای اعطاء پست در وزارت جهاد کشاورزی؟

شاید وزارت جهاد کشاورزی تنها وزارتخانه ای بود که در طول انتخابات ریاست جمهوریِ اخیر، تعداد زیادی از معاونان و مدیران ارشد ستادی آن علنا و بدون آنکه مرخصی بگیرند وارد فعالیت های انتخاباتی و ستادی شدند و مسئولیت گرفتند(البته همه در ستادهای رقبای دکتر پزشکیان). نکته جالب این بود که این عزیزان نه تنها حتی مرخصی نگرفتند تا شکل قانونی حداقل رعایت شود حتی سعی نکردند که حداقل بی سر و صدا با ستادهای رقیب دکتر پزشکیان همکاری کنند، بلکه علنا سخنرانی می کردند، پست ریاست ستاد می گرفتند و برای کل کشور حکم ستادی  صادر می کردند.

پس از آنکه مشخص شد که نوری قزلجه وزیر می شود، خیلی ها تصور کردند ایشان طبق سوابقی که بعنوان اصلاح طلب دارد و ریاست فراکسیون اصلاح طلبان مجلس را نیز برعهده دارد حتما این افراد را حداقل نه بدلیل وابستگی جناحی بلکه بدلیل فعالیت سیاسی خلاف قانون در حین انجام وظیفه برکنار خواهد کرد. اما به یکباره دیدند که برعکس؛ آن فعالیتها در ستادهای رقیب، در دوران وزارت نوری قزلجه همای سعادت شده و عاملی برایی رشد و گرفتن پست و سمت که نمونه هایی از این انتصابات را در روزهای گذشته دیدیم.

اما در جدید ترین اخباری که به دهقان نیوز رسیده، رحمت الله پریچهر رئیس اسبق جهاد کشاورزی خوزستان که یکی از همین دست عزیزان بوده و فیلم حضور وی در ستادهای رقیب هم در کل کشور منتشر شده، پس از این اتفاقات در حال رایزنی های گسترده  برای تصدی ریاست سازمان  تعاون روستایی کشور است. البته قاعدتا از حمایت جدی دو نماینده هم استانی قدرتمند خود یعنی تاجگردون اصلاح طلب و موحد اصولگرا نیز برخوردار است که انتصاب و تصدی یک کهگیلویه و بویراحمدی در راس سازمان تعاون روستایی بعنوان سازمانی بسیار متمول و پر امکانات را خارج از این که از چه جناحی باشد و چه توانمندی داشته باشد، وظیفه و حق خود می دانند.

در اینجا توصیه ای به جناب نوری داریم و آن این است که حداقل از نیروهای اصولگرای توانمند و بدون حاشیه استفاده کند، مثلا اگر تحت فشار تاجگردون و موحد است از همین استانِ کهگیلویه و بویراحمد در وزارتخانه مدیران اصولگرا، شریف، سالم و توانمند زیادی وجود دارد که می تواند از آنها در تصدی مسئولیت ها استفاده کند. و چون ممکن است ایشان از سوابق افراد وزارتخانه بی اطلاع باشد، جهت اطلاع در ادامه همین خبر و در روزهای آینده لینک برخی اخبار رسانه ها در مورد عملکرد جناب مهندس پریچهر در استان خوزستان را می آوریم، عملکردی که باعث شد در اقدامی بی سابقه در تاریخ وزارت کشاورزی، کشاورزان با تظاهرات و آتش زدن عکس ایشان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی معزول خود را بدرقه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.