کد خبر : 34406
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1396 - 22:11

صدور کارت شناسایی برای ماشین آلات کشاورزی

صدور کارت شناسایی رانندگان حرفه‌ای و بازدید دوره‌ای از ماشین آلات کشاورزی برای صدور کارت شناسایی حرفه‌ای انجام شد.

پیگیری پرونده‌ و صدور کارت شناسایی رانندگان حرفه‌ای و بازدید دوره‌ای از ماشین آلات و ادوات کشاورزی برای صدور کارت شناسایی حرفه‌ای در سال جاری انجام شد.

رئیس اداره توسعه فناوری‌های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قم از پیگیری پرونده‌ و صدور کارت شناسایی رانندگان حرفه‌ای و بازدید دوره ای از ماشین آلات و ادوات کشاورزی برای صدور کارت شناسایی خبر داد.

علی شاهمرادی در گفتگو با فارس اظهار کرد: به دستور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا مبنی بر لزوم ارائه بیمه نامه شخص ثالث برای پلاک‌گذاری ماشین‌های کشاورزی و هزینه بالای این بیمه برای بهره‌برداران بخش کشاورزی، در سال جاری استقبال مالکان ماشین‌های کشاورزی از طرح پلاک‌گذاری و تعویض پلاک کاهش یافته است.

وی افزود: از جمله فعالیت‌های صورت گرفته اداره مکانیزاسیون، رسیدگی به مشکلات متقاضیان خط اعتباری مکانیزاسیون در شعب بانک کشاورزی، شرکت در کمیسیون تسهیلات بانکی و تصویب پرونده متقاضیان تسهیلات مکانیزاسیون است.

رئیس اداره توسعه فناوری‌های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قم تاکید کرد: برداشت مکانیزه غلات و کلزا و نظارت بر برداشت، نظارت بر اکیپ‌های کنترل ریزش در برداشت، معرفی متقاضیان دستگاه ریزدانه کار به شرکت‌های سازنده جهت دریافت یارانه و تحویل دستگاه، برگزاری جلسات دوره ای با رابطان مکانیزاسیون مراکز، بازدید از کارخانه تولیدی ماشین زراعت همدان به همراه کارشناسان و رابطان مکانیزاسیون مراکز در استان همدان، شرکت در نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی در شهر آفتاب تهران با حضور کارشناسان، کشاورزان و رانندگان حرفه ای از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری است.

وی ادامه داد: ضریب مکانیزاسیون استان ۱٫۲۸ اسب بخار در هکتار است که هدف ما در برنامه آینده اداره مکانیزاسیون، ارتقاء ضریب مکانیزاسیون کشاورزی و بهره برداری مفیدتر از ماشین‌ها و تجهیزات کشاورزی برای افزایش راندمان تولید و کاهش هزینه های تولید محصولات کشاورزی و در نهایت افزایش درآمد بهره‌برداران بخش کشاورزی در استان است.

شاهمرادی خاطرنشان کرد: پیگیری پرونده‌ و صدور کارت شناسایی رانندگان حرفه‌ای و بازدید دوره‌ای از ماشین آلات و ادوات کشاورزی برای صدور کارت شناسایی حرفه‌ای در سال جاری انجام شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.