کد خبر : 34395
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مهر 1396 - 22:28

اختصاص برنج برای توزیع بین هیات های عزای حسینی

۲۵هزار تن برنج برای توزیع بین هیات های عزای حسینی تخصیص یافت.

۲۵هزار تن برنج برای توزیع بین هیات های عزای حسینی تخصیص یافت

به گزارش دهقان نیوز به نقل از ایرنا، «یزدان سیف» گفت:‌ بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، ۲۵ هزار تن برنج شامل ‌۱۰ هزار تن برنج هندی باسماتی۱۱۲۱ و ۱۵ هزار تن برنج pr11 هندی در ماه محرم امسال از طریق شرکت‌های غله و خدمات بازرگانی مناطق چهارده گانه یا فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه میان هیات های مذهبی توزیع می شود.
به گفته وی، توزیع همه برنج pr11 با قیمت مصوب در فروشگاه های زنجیره ای رفاه سراسر کشور صورت می گیرد.
سیف ادامه داد: هیات های مذهبی برای دریافت برنج باید با حواله سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به شرکت غله و خدمات بازرگانی یا فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان مربوطه مراجعه کنند.

** توزیع نامحدود شکر
معاون وزیر جهاد کشاورزی همچنین از توزیع نامحدود شکر در شرکت های غله و خدمات بازرگانی مناطق چهارده گانه به قیمت هر کیلوگرم ۲۵ هزار و ٢٠٠ ریال خبر داد.
به گزارش ایرنا، ماه محرم از جمعه سی و یکم شهریورماه جاری آغاز می شود و تا بیست و هشتم مهرماه ادامه دارد؛ همه ساله در دهه نخست این ماه، مردم در تکایا و حسینه ها به سوگواری می پردازند و یاد سالار شهیدان (علیه السلام) را زنده نگه می دارند.
هر ساله با افزایش تقاضای کالاهای مصرفی هیات های مذهبی در ماه های محرم و صفر برای جلوگیری از افزایش قیمت و با هدف تنظیم بازار، گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج و شکر با قیمت مصوب در سراسر کشور توزیع می شود.
امسال بر اساس سخنان مقام های مسوول وزارت جهاد کشاورزی، هیچ گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
مردم می توانند هرگونه شکایت درباره قیمت یا کیفیت کالاها را به سامانه ۱۲۴ نظارت بر گرانفروشی و تخلف اصناف وزارت صنعت، معدن و تجارت و سامانه ۱۳۵ تعزیزات کشوری اعلام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.